25 مانع موفقیت که خودتان برای خودتان ساختید

25 مانع موفقیت که خودتان برای خودتان ساختید

 

متفکران جین باستان افراد عجیبی بودند… آنها رابطه ای میان انرژی اشیا در خانه و منطقه زندگی انسان های پیدا کرده بودند که معتقد بودند خیلی راحت سرنوشت انسان ها را تعیین میکنند.

آنها نام این فلسفه و فن باستانی را فنگ شویی گذاشتند.
فنگ شویی که به معنای باد و آب است، بر پایه وجود انرژی در اشیا و ارتباط آن با زندگی انسان ها استوار است.

بر اساس این فلسفه چین باستان، چیدمان منزل شما میزان انرژی های ورودی و خروجی به منزل تان را تعیین میکند. برای مثال چند نمونه از توصیه های فنگ شویی در نحوه چیدمان منزل به شرح زیر است :

  • با شلوغی خداحافظی کنید
    فضای خالی برای جریان انرژی در خانه و محل کارتان ایجاد کنید
  • اشیای خراب را دور بریزید
    صندلی شکسته، میز ترک خورده، وسایل غیرقابل استفاده را دور بریزید، این وسایل انرژی مثبت را میگیرند و به محیط پس نمیدهند
  • نور طبیعت را حفظ کنید
    نور خورشید یکی از منابع قدرتمند جریان و گردش انرژی در خانه و محل کار است، آنرا مسدود نکنید
  • شیرهای منزلتان نباید چکه کنند
    با چکه هر شیر منزل پس انداز شما نیز در فلسفه چین باستان در خطر است

آنچه خواندید تنها قسمت کوچکی از فلسفه فنگ شویی بود.
اما آنچه در این مقاله میخواهیم به آن بپردازیم افکاری است که قرار است به کمک فنگ شویی دور بریزید تا سد راه جریان موفقیت زندگی تان نشوند.

افکار شما نیز همانند اشیای منزل تان میتواند سد و مانع گردش انرژی مثبت در ذهن تان شوند.
در این مقاله میخواهیم 25 مانع و سدی که باعث مسدود شدن ورود و خروج انرژی مثبت در ذهن تان میشوند را به شما معرفی کنیم.

 

2لئوناردو داوینچی

 

نکته مهمی که باید بدانید هرکدام از این 25 مانع را خودتان برای خودتان ساختید، پس هیچکس به غیر از خودتان نمیتواند آنرا از افکارتان خارج کند.

  1. سعی بر کامل بودن
    این فکر سد واقعی موفقیت و رشد است. زیرا با هربار شکست در موارد غیر ضروری برای بهتر بودن از دیگران شما یک گام نسبت به موفقیت اصلی تان در زندگی بی انگیزه تر میشوید.
  2. کوچک فکر کردن
    در دنیای و کائنات قانونی وجود دارد : شما همانقدر را دریافت میکنید که لیاقتش را دارید. پس سعی کنید بزرگ فکر کنید. وسعت دیدتان را بیشتر کنید.
  3. فقط ادای چیزی که میخواهید باشید را در آوردن
    نقطه ضعف هر شخص باعث میشود حقیقت و جرات فرد در تضاد هم قرار بگیرند. اجازه ندهید از اختلاف آنقدر زیاد شود که باعث نگرانی شما شود. خودتان را هرکسی که هستید با تمام ویژگی هایتان دوست داشته باشید.
  4. منتظر شانس خوب بودن
    شانس، بر فوندانسیونی از جنس آمادگی ساخته میشود. شاید پیدا کردن فرصت های خوب قسمتی به شانس هر فرد مربوط باشد، اما قسمت بیشتر مربوط به دانستنِ اینکه کجا باید دنبال فرصت ها بگردید مربوط میشود.
  5. منتظر ماندن
    اکثر مان به اشتباه منتظر فرصت خوبی که قرار است برایمان از راه برسد منتظر می مانیم و دست به کاری نمیزنیم. در حالی که این اشتباه محض است. هیچوقت چیزهای خوبی که منتظرشان هستیم به سراغ ما نمی آیند، بلکه این ما هستیم که باید با تلاش راه رسیدن به آنها را باز کنیم.
  6. نیاز به تایید دیگران
    اجازه ندهید تفکر دیگران راجع به شما تبدیل به واقعیت زندگی شما شود.
  7. سعی بر تنهایی انجام دادن کارها
    حتی اگر بخواهید کارهای مهم را تنهایی انجام دهید و احساس یک قهرمان را داشته باشید باید بدانید اینکار باعث میشود فقط حجم کاری تان دو برابر و میزان لذت تان از کار نصف شود.
  8. خوش قول نبودن
    برای صحبت و حرف هایتان احترام قائل شوید. اجازه ندهید با بدقولی ارزش و اعتبار کلام تان افت کند.
  9. تمرکز بیش از حد بر روی نقاط ضعف
    همه مان نقاط ضعفی داریم اما در کنارش نقاط قوتی نیز داریم که بهتر است بیشتر وقت مان را به تقویت نقاط قوت مان بپردازیم تا نقاط ضعف مان. زیرا با بهتر کردن نقاط ضعفمان در بهترین حالت تبدیل به شخصی معمولی خواهیم شد اما با تمرکز بر روی نقاط قوت مان میتوانیم مزیت رقابتی نسبت به دیگران داشته باشیم.
  10. دیگران را مقصر دانستن
    نه تنها باعث پیشرفت شما نمیشود بلکه یکی از بزرگترین مانع های عدم پیشرفت تان است. زمانی که دیگران را مقصر میدانید در واقع به آنها قدرت اداره زندگی و اتفاقات زندگی تان را میدهید.
  11. مرور چندباره تفکرات منفی
    شاید فکر کنید شما فقط مسئول کارهایی هستید که انجام میدهید و نه افکاری که دارید. اما اینطور نیست ! افکار شما علت رفتار شماست پس برای تغییر رفتارتان لازم است افکارتان را هم تغییر دهید.
  12. زندگی در گذشته
    امروز اولین روز از بقیه روزهای زندگی تان است.
  13. سعی در راضی نگه داشتن همه
    بهترین راه موفقیت برای هر فرد متفاوت است… اما سریع ترین راه شکست در زندگی سعی کردن برای راضی نگه داشتن اطرافیان است.
  14. اهداف کوچک
    اگر اهدافتان آنقدر دلچسب و لذت بخش نیست که فقط فکر کردن به آنها باعث لبخند زدنتان شود، آنها را دور بریزید. اهداف کوچک، نتایج کوچک خواهند داشت. اهداف بزرگ،نتایج بزرگ.
  15. احساس نگرانی
    هر مسئله ای که باعث نگرانی تان میشود از خودتان بپرسید : آیا این مشکل و مسئله راه حلی دارد؟ اگر پاسخ مثبت بود زمانتان را به راه حل آن اختصاص دهید و اگر هیچ راه حلی نداشت آیا نگرانی فایده دارد؟
  16. عدم تغییر به هنگام
    تغییر فقط زمانی اتفاق می افتد که بخواهید اتفاق بیافتد. اگر شما نخواهید زمین و آسمان هم دست در دست هم دهند نمیتوانند باعث تغییر شما شوند. پس تغییر کنید، قبل از اینکه مجبور شوید تغییر کنید.
  17. سعی بر اشتباه نکردن
    یکی از اشتباه ترین طرزفکرهایی که موجب شکست و پشیمانی میشود. اگر اشتباه نکنید هرگز افق های جدیدی در زندگی تان کشف نمیشوند. ریسک نکردن بزرگترین ریسک زندگی است.
  18. گفتن “من نمیتونم”
    تسلیم نشوید چون انجام کاری که میخواهید انجام دهید سخت است و هرگز با خودتان به صورت منفی صحبت نکنید. حتی اگر احساس میکنید نمیتوانید بگویید “انجامش میدم”
  19. کوچک کردن خودتان
    اگر بخواهید ارزش خودتان را کم کنید و خودتان را دست کم بگیرید هیچ پیشرفت بزرگی در زندگی بدست نمیآورید. سعی کنید در طول روز همیشه با خودتان تکرار کنید “من خودم را دوست دارم” این تلقین قدرتمند به شما اجازه نمیدهد بخواهید خودتان را دست کم بگیرید.
  20. غیبت کردن
    افراد با افکار کوچک غیبت میکنند. افراد با افکار بزرگ درباره آینده و ایده های جدید صحبت میکنند. به صبحت هایتان با دوستانتان دقت کنید، آیا در حال صحبت راجع به دیگران هستید؟ یا آینده و چیزهایی که میخواهید داشته باشید یا میتوانید انجام دهید؟ به کیفیت صحبت هایتان با دیگران دقت کنید.
  21. شکست خورده باقی ماندن
    همه مان در زندگی شکست میخوریم. هیچ دستآورد بزرگی بدون شکست بدست نیامده… اما تعریف شکست را بهتر است تغییر دهیم. شکست به معنی زمین خوردن نیست ! شکست یعنی دیگر بلند نشدن است.
  22. غُر غـُر کردن
    اگر زمانتان را به غر زدن برای اوضاع شرایط دیروز و امروزتان صرف کنید هیچ تلاشی برای تغییر آنچه میتوانید تغییر دهید نکردید. پس به جای غر زدن و بهانه تراشی بهتر است آنچه که از دست تان بر می آید برای تغییر انجام دهید.
  23. وقت گذراندن با افراد منفی
    خیلی با دقت به اطرافیانتان دقت کنید، آیا آنها درحال متوقف کردن شما در راه رسیدن به اهدافتان هستند؟ اگر اینطور است خیلی سریع ارتباطتان را با آنها کم کنید.
  24. مقایسه خودتان با دیگران
    مقایسه نام دیگر دزد خوشبختی است. اگر میخواهید هیچوقت آرامش خاطر نداشته باشید و نگرانی تمام روز در وجودتان باشد سعی کنید همیشه خودتان را با دیگران مقایسه کنید…
  25. فکر میکنید نمیتوانید تغییری بزرگ ایجاد کنید
    هرکداممان میتوانیم تغییرات کوچکی ایجاد کنیم و فقط جمع تغییرات کوچک است که میتوانیم باعث تغییرات بزرگ شویم. خودتان را دست کم نگیرید.
پارسی رنک

تاريخ : جمعه 3 مهر 1394برچسب:موفقیت,راهکار,کسب درامد, | 10:8 | نویسنده : H&A |

این راهب هندی معتقد است ثروت خوب است
تا زمانی که مرتکب این اشتباه مهلک نشوید

 

همه راجع به پول صحبت میکنند و هیچکس از پول بدش نمی آید؛
حتی راهبان تبتی و هندی !

آرتور سی. بروکز (Arthur C. Brooks) خبرنگار روزنامه معروف New York Times زمانی که در هند صرف گشت و گذار و برای جمع آوری خبر زمانش را سپری میکرد، راهبی را دید و شروع به صحبت کردن با او کرد و نظرات و دیدگاهش را راجع به پول و مادیات پرسید.

چیزی که از همان اول توجه آرتور را جلب کرد مدرک دانشگاهی راهب هندی بود !
آرتور در گزارشش نوشت :

راهبی را دیدم که تمام مادیات و احساسات دنیوی را رها کرده و در یک لباس ساده عرفانی درحال خواندن کتاب مقدس هندویی بود…
برای او حتی دست زدن به کاغذهای پول نیز ممنوع بود.
اما او از اول اینطور نبود.
نام او گنانمونیداس (Gnanmundas) است
و قبلا دانشجوی رشته ی MBA در دانشگاه تکزاس بود.
اما قبل از سفرش به یک سمینار در هند نظرش در مورد پول و مادیات چیز دیگری بود. “

آرتور بعد از شنیدن از گذشته این راهب هندی، متعجب شد و کنجکاوی اش برانگیخته شد تا سوالات بیشتری بپرسد.

در ادامه صحبت های آرتور و این راهب هندی را میخوانید :

آرتور : “به نظر تو ثروت اقتصادی خوب است یا بد؟

راهب هندی : “خوب است… ثروت اقتصادی جان میلیون ها نفر از مردم کشورم را از قحطی نجات داده.”

آرتور : “اگر خوب است، چرا تو هیچ چیز نداری؟ نه پول ،نه ماشین ،نه خانه؟

راهب هندی (همراه با خنده) : “مطمئن بودم این سوال را می پرسی… هیچ چیز بدی در پول نیست. پول زمانی بد است که همراه با ضمیمه باشد. فرمول پول خوب و پاک، فراوانی بدون ضمیمه است.”

منظور راه هندی از ثروتِ بدونِ ضمیمه، ناراضی بودن از زندگی افراد ثروتمند است. همان افرادی که با اینکه پول فراوانی دارند، اما همیشه از خرید های گرانقیمت شان پشیمان میشوند. همیشه یک چیزی در زندگی شان کم است.

در زبان تبتی، ضمیمه یعنی “Do chag” به معنای تحت اللفظیِ اشتیاقِ چسبنده. یعنی با تمام شور و اشتیاق به چیزی که میخواهیم برسیم و همیشه با ترسِ از دست دادن آن به آن بچسبیم. آن چیز میتوانید یک هدف باشد، یک شخص باشد و یا حتی یک شکلات باشد.

در دنیای مادیات، ضمیمه شدن به دستآوردها باعثِ ایجاد حسد و طمع میشود… فقط افرادی از زندگی راضی هستند و روز به روز میتوانند درآمدشان را افزایش دهند که بتوانند از این دو مانع عبور کنند.

البته گفتن آن به مراتب آسان تر است از انجامِ آن.
اما اگر میخواهید از این مانع عبور کنید، آرتور از راهب هندی 3 تکنیک آسان دریافت کرده :

  • پول تان را صرف تجربه کردن تا خرید اشیا صرف کنید؛ لذت یک خاطره خوب به مراتب بیشتر است از لذت یک کفش جدید است.
  • کارهایتان را بر اساس علاقه و باید انجام شوند ها انجام دهید و پیش ببرید تا اینکه فقط به صورت وظیفه ای و چرخه ای تکرار کنید.
  • پرمعنا ترین چیزها را در زندگی تان اولویت بندی کنید. ارزشهایتان را بشناسید و در راستای آنها حرکت کنید؛ برای مثال امید، عشق، احترام و …
پارسی رنک

 

آیا شما میتوانید ارزش خالص شرکتی که مدیریتش را بر عهده دارید 400% کنید؟
او این کار را کرد…
جک ولش (Jack Welch) نامی آشنا و پرآوازه ای در بین مدیران آمریکایی است.

در سال 1935 متولد شد. در دانشگاه مهندسی شیمی خواند و بین سال های 1981 و 2001 مدیر ارشد شرکت بنام و بزرگِ جنرال الکتریک (General Electric) شد، جوان ترین مدیر ارشد تاریخ جنرال الکتریک شد و از طرف مجله Fortue به عنوان مدیر قرن از او یاد شد.

مدیران و کارمندان به او لقبِ ،جـکِ نوتـرونــی دادند.
او را به بمب نوترونی تشبیه کرده بودند که توانسته بود در مدت کوتاهی با کمترین امکانات تغییراتی عظیم در محصولات و فروش این شرکت بدست آورد.

در دوران مدیریتِ جک، ارزش بازار جنرال الکتریک از 12$ بیلیون دلار به 280$ بیلیون دلار رشد پیدا کرد.
آو با کاهش هزینه های اضافی، صرفه جویی های دقیق و افزایش دقت در تولید محصولات توانست به شعار معروفش یعنی “شرکت باید در صنعت خودش به عنوان شرکت شماره 1 یا نهایت شرکت شماره 2 معرفی شود ” رسید.

البته ناگفته نماند، جک شیوه مدیریت منحصر به فردی داشت؛
برای مثال هر سال باید حداقل 10% از  مدیرانش را اخراج میکرد و همیشه به 20% مدیران ارشد با کارایی بالا هدایا و قسمتی از سهام شرکت را هدیه میداد و اینچنین در آخرین روزهای مدیریتش یک سوم سهام شرکت در بین کارمندان نمونه با کارایی بالا تقسیم شده بود.

جک به تخریب 9 لایه مدیریتیِ جنرال الکتریک نیز معروف است.
او سلسله مراتب مدیریتی را در هم ریخت و با ایجاد یک سیستم یکپارچه مدیریتی جوَی صمیمی در بین مدیران و کارمندان ایجاد کرد.

و در آخر، در آخرین روز پایانِ کار مدیریتی اش، بسته ای به نام تــَرک تحویل شرکت داد که در آن برنامه آینده شرکت برای موفقیت را نوشته بود و مدیران قسمت های مختلف را مشخص کرده بود؛ اما برنامه جک بعد از خودش عملا بی اثر بود و بدون حضور خودش به درستی و همانطور که انتظار میرفت، پیش نرفت.

بعدها به کمک برنامه 6 سیگما مدیریتی جک، شرکت موتورولا نیز رشد چشمگیری در پیشروی در بازار داشت که به خاطر همین موفقیت از طرف مجله Fortune به عنوان مدیر قــرن انتخاب شد.

آیا شیوه مدیریتی جک ولش میتواند الگویی برای رهبری زندگی و کارمان باشد؟
صــد البته همینطور است.
در ادامه این مقاله شما بهترین نکات و خلاصه تکنیک های رهبری و مدیریت طول زندگی جک ولش را میخوانید. آنها را یادداشت کنید و از امروز سرلوحه شیوه رهبری زندگی و کارتان کنید.

جک ولش 2

آیا آماده ایجاد تغییرات بزرگ در زندگی و کارتان همانند جک ولش هستید؟

  • ارزش شرکت شما و ارزش خود شما با همدیگر در ارتباط مستقیم و نزدیکی هستند.
  • اختلافات باعث بوجود آمدن نخبه سالاری میشود و تفاهمات باعث بوجود آمدن یک گروه با حد متوسط میشود.
    اگر در شرکت شما اختلافات بر سر ایده ها زیاد است، نشانه خوبی است از پیشرفتی که میتوانید به کمک این اختلافات حاصل کنید. سعی نکنید اختلافات بر سر ایده ها و نظرات را سرکوب یا نادیده بگیرید، آنها به شما کمک میکنند گستره چشم انداز ایده هایتان را بزرگتر کنید.
  • ایجادِ یک فرهنگ جدید در سازمان، باید همواره نتیجه ای در بر داشته باشد – مثبت یا منفی
    نه تنها ایجاد یک فرهنگ، بلکه هر اقدامی که در شرکت یا زندگی تان صورت میدهید، باید نتیجه ای در بر داشته باشد. این نتیجه میتواند مثبت باشد یا منفی اما به هر حال باید نتیجه دیده شود و بتواند در مورد آن قضاوت کرد. تغییراتی که هیچ نتیجه مشهودی ندارند اهمیتی هم ندارند.
  • ایجادِ یک محیط شفاف و قابل اعتماد جزو باید ها است.
    در شرکت یا زندگی که کارمندان و آشنایان به همدیگر اعتماد نداشته باشند، دیر یا زود پایان آن شرکت یا روابط نزدیک است. سعی کنید به هر طریق ممکن، مهم ترین رکن یک شرکت یعنی صداقت و اعتماد را در بین کارمندانتان و پایه مهم زندگی سلامت یعنی اعتماد و صداقت را هم در بین خانواده و دوستانتان برقرار کنید.
  • جذب، پرورش و استفاده از نوابغ در سطح جهانی، جزو کارهای ناتمام در طول زندگی تان است.
    به عقیده جک ولش، یک شرکت نخبه توسط کارمندان نخبه ای ایجاد میشود که یک مدیر باهوش آنها را استخدام و مدیریت میکند.
  • باید سیستم حمایت و پاداش بین کارمندانتان ایجاد کنید و اشتباهات آنها را به دلیلی برای پیشرفت شان تبدیل کنید.
    اغلب اوقات مدیران سعی میکنند اشتباهاتِ حتی کوچکترِ کارمندانشان را بزرگتر از حد واقعی جلوه دهند تا آنها را از اشتباه کردن های بیشتر در اینده منع کنند. اما روش جک فرق دارد، او معتقد است افرادی که اشتباه میکنند جسارت این را دارند که بیش از افراد معمولی باشند. بنابراین آنها را باید حمایت کنید و سعی نکنید آنها را نادیده بگیرید.
  • ارتباطات ساده، پیوسته و متمرکز نتایج سریع تر و قابل مفهوم تری در سازمان دارند.
    برای ارتباط با کارمندانتان از ارتباطات پیچیده، الکترونیکی و کاغذ بازی استفاده نکنید. کافیست در هفته چند دقیقه وقت بگذارید و با کارمندانتان به صورت رو در رو به صورت شفاف سوال بپرسید و اجازه دهید سوال بپرسند.
  • هیچ چیز به اندازه مصیبت ها باعث پرورش مهارت ها و اشراق بیشتر نمیشود.
    در زندگی هرکس مشکلات و مصیبت هایی وجود دارد که نحوه برخورد با آنها کاملا بر آینده و موفقیت فرد تاثیر مستقیم دارد.
  • پس از مدتی باید تغییراتی در ژنتیک تان پدید بیاید : شما باید عاشق دیدن پیشرفت افرادی باشید که در تیم شما کار میکنند، ترفیع و رشد شخصی دارند.
    تنها زمانی شما موفق خواهید شد که بتوانید به دیگران کمک کنید موفق شوند. هیچ تیم قدرتمندی تاکنون بدون موفقیت تک تک اعضای تیم، به موفقیت های بزرگی دست پیدا نکرده.
  • یادگیری مستمر برای موفقیت حیاتی است – آنرا در اولویت هایتان قرار دهید.
    فرق افراد موفق با افراد ناموفق در این است که افراد موفق یادگیری را تنها به دوران مدرسه نمیدانند و آنرا حتی پس از دوران مدرسه و دانشگاه نیز ادامه میدهند و حتی از هر شکستی درسی برای یادگیری میگیرند.

جک ولش 1

امروزه جــک ولش پس از بازنشستگی مدیر شرکت خودش یعنی Jack Welch Management Institue است. شرکتی که به مدیران جوان آموزش میدهد چطور کسب و کارهای موفق بسازند و اداره کنند. جک و همسرش سوزی ولش به تازگی کتابی منتشر کرده اند با عنوانِ MBAدر زندگی واقعی که با موفقیت چشمگیری در بین خوانندگان روبرو شده است. این کتاب شرح میدهد چطور از آموزه های MBA در زندگی واقعی استفاده کنید.

پارسی رنک

منیع سایت 12ceo

 

 

شما چه کسی هستید؟ نمیدانم… شاید از دسته تیپ های شخصیتی هستید که به نظم و قانون خیلی پایبندید. شاید هم برعکس؛ اما مهم نیست.

چیزی که مهمه؛ هم برای من هم برای شما این عبارت است :

همه ی قوانین، ارزش اطاعت کردن ندارند

یکم گیج شدید؟
احساس میکنید اگر به عبارت فوق عمل کنید به عنوان یک مجرم(!) شناخته میشوید؟ نه… اینطور نیست.

جریان از این قرار است؛ بعضی از قوانین، به نظر دستوری می رسند و احساس میکنید باید از آنها اطاعت کنید، اما واقعا اینطور نیستند.

این قوانین در اصل پیشنهاد هستند که آنقدر آنها را شنیدیم و دیدیدم که اطاعت میشود از آنها خودمان را مجبور کردیم که از آنها اطاعت کنیم. اما واقعا اینطور نیست !

همیشه این جمله را به خاطر بسپارید :
همیشه بهتر است عذرخواهی کنید
تا اینکه اجازه بگیرید

باز هم شاید گیج شوید !
خب، چون تا حالا فکر میکردید ماجرا دقیقا برعکس است… باید اول اجازه بگیرید و بعد کاری را انجام دهید. اما نه، دنیای واقعی با دنیای کتاب ها فرق دارد. (البته زود قضاوت نکنید… تا انتها این مطلب را بخوانید)

بیایید کمی با هم صادق باشیم : اگر هیچوقت از کاری پشیمان نشدید، این یعنی شما هیچوقت برای انجام کاری اجازه دریافت نکردید. اینطور نیست؟

چرا ؟ آیا شما لیاقتش را نداشتید؟ یا سرنوشت برای شما این سبک زندگی را تعیین کرده است؟ هیچکدام !

شما از قانونی اطاعت کردید که نمیدانید چه کسی؟ چرا؟ و با چه هدفی؟ آنرا خلق کرده اما چون همه از آن اطاعت میکنند، شما هم همین کار رو میکنید. این راهِ درست نیست !

راه درست این است : آنچه را میخواهید، اعلام کنید.
اگر اجازه دریافت کردید، خب چه بهتر… اگر اجازه دریافت نکردید فقط انچامش دهید.

به هر حال باید روزی کسب و کاری که 3 سال در آرزویش هستید را راه اندازی کنید؛ منتظر چی هستید؟ رئیس تان اجازه بدهد استفاء دهید؟ خانواده تان موافقت کنند؟ دوستانتان را راضی کنید؟ یا خودتان را به انجام ریسک قانع کنید؟

اگر تا الان موفق نشدید اجازه دریافت کنید؛ مهم نیست ! چون اصلا به اجازه احتیاجی ندارید.

دوست دارید ساز جدیدی در دوره بزرگسالی یادبگیرید، اما تا امروز خجالت میکشیدید؟ فکر میکردید اجازه این کار را ندارید… سخت در اشتباه هستید؛ فقط شروع کنید.

این یک عادت اشتباه در ماست که مکررا نگران این هستیم که نکند قوانین و عرفی را که در جامعه هست، بشکنیم. اگر قوانین مربوط به نظم اجتماعی باشد، خب خیلی هم خوب است اما بعضی قوانین نانوشته وجود دارد که آنرا بدون آنکه بدانیم به نفع مان هست یا به ضررمان پذیرفتیم !

چه کسی قانون وضع کرده که بزرگسالان نباید نقاشی بکشند؟ نمیدانیم ! اما چرا اینکار را نمیکنیم؟ چون احساس میکنیم کاری زشت و ناپسند خواهد بود در دید دیگران.

چه کسی قانون وضع کرده که جوانان قبل از 20 سالگی نباید کسب و کاری راه اندازی کنند؟ نمیدانیم ! اما چرا اینکار را نمیکنیم یا نکردیم؟ چون هیچکس این کار را نمیکرد و اگر ما انجام دهیم شاید توبیخ شویم…

از این دست قوانین هستند که باید شکسته شوند. آنها فقط ایجاد شده اند تا به شما اجازه ندهند کاری متفاوت تجربه کنید. اما یک خبر خوب، اگر این قوانین نانوشته را بشکنید؛ همه چیز در آخر خوب ختمِ به خیر خواهد شد. پس نگران هیچ چیز نباشید !

فقط به خاطر اینکه شکستن قوانین و عرف یک جامعه کاری ترسناک به نظر میرسد، نمیخواهیم این کار را انجام دهیم؛ واگرنه روحمان دوست دارد بدون قید و بند و آزادانه پرواز کند و هرکاری را امتحان کند.

آیا شما میدانستید 99% اوقات قوانین نانوشته را که به نفع ماست فقط به خاطر این نمیشکنیم، چون فکر میکنیم کسی ممکن است از ما “ناراحت” شود و یا کارها با آن صورت که تصور میکنید پیش نخواهند رفت؟

تعجب کردید؟ همینطور است…
چرا رشته تحصیلی ای که به آن علاقه شدیدی دارید را دنبال نمیکنید؟ در صورتی که هیچ کجا چنین قانونی برای حد و مرز تعیین کردن سن تحصیلی نوشته نشده… چون شاید دوست تان که تحصیلات ندارد از دست شما ناراحت شود؟ یا خانواده تان ناراحت شوند شما رشته ای که میخواهند را نمیخوانید؟

قوانین نانوشته را بشکنید…
مطمئن باشید شما در آخر نخواهید مُرد ! شما را  هم زندانی نخواهند کرد ! ورشکست هم نخواهید شد ! هیچ ضرر جانی هم در پی نخواهد داشت… در بدترین حالت شاید کسی از شما ناراحت شود، یا به شما “نه” بگوید !

LQرابرت هاینلن

خب خودتان قضاوت کنید، کدام یک از گزینه های زیر مهم تر است و در دراز مدت آینده خوبی برایتان به ارمغان خواهد آورد؟

  • ناراحت شدن یک نفر از دست شما – انجام دادن کاری که آرزویش را داشتید
  • انجام ندادن کاری که همیشه آرزویش را داشتید

پس ریسک کنید، آنچه را که میخواهید از این زندگی بدست خواهید آورد فقط و فقط اگر تمام اراده تان را جزم کنید تا آنرا بدست آورید. قدرتمندترین گامی که در بهبود زندگی تان برمیدارید، مطمئن باشید 100% به خودتان مربوط است و برای شماست.

و مهم ترین جمله ای که باید از این به بعد بگویید
انجام میدم… هر اتفاقی هم بیافتد، بهتر از وضعیت الان خواهد بود

و یادتان باشد :
 تاریخ بدست کسانی نوشته شده، که یک روزی قوانین را زیر پا گذاشته اند…

پارسی رنک

  منبع سایت 12CEO

 

 

افکارت را عوض کن، زندگی ات عوض میشود یکی از شعارهای دنیای موفقیت است که هیچوقت قدیمی نمیشود، آن هم فقط به خاطر این دلیل ساده : افکار انسان، زندگی او را شکل میدهند.

اما مشکل از زمانی آغاز میشود که انسان ها حتی از افکار منفی و مخربی که در سر دارند هم آگاه نیستند، چه بسا با آن مقابله کنند و مانع ویران شدن زندگی شان شوند.

به زبان ساده تر، پرورش افکار منفی و غرق شدن در آن برای عده خاصی تبدیل به یک عادن شده است و از انجام ندادن آن در کوتاه مدت رنج خواهند کشید. اما راهی هم برای مقابله با آن وجود دارد !

برای شروع جلوگیری از رسوخ افکار منفی در ذهن انسان و تبدیل به نتایج ملموس زندگی، ابتدا باید آنها را شناسایی کنید. دکترِ شما تا زمانی که بیماری شما را تشخیص ندهد، نمیتواند نسخه مورد نظر شما را بنویسد.

برای این منظور، در این مقاله میخواهیم 12 فکر سمی را که شاید هر روز آنها را در ذهن تان مرور میکنید و به آنها مجال میدهید تا زندگی شما را ویران کنند را به شما معرفی کنید تا هرچه سریع تر از آنها دوری کنید !

  1. فکر کردن به اینکه شما یک قربانی هستید
    شما یک قربانی نیستید. اگر تا به امروز اینتطور فکر میکردید… دیگر بس است ! شما تا زمانی که این فکر سمی را در سر داشته باشید، مجبوری محیط یا اطرافتانتان را در اوضاع و شرایط فعلی زندگی تان مقصر بدانید و این یعنی عدم قبول مسئولیت زندگی تان.
  2. فکر کردن به اینکه میتوانید دیگران را تغییر دهید
    نه تنها شما، بلکه متخصصین روانشناسی هم نمیتوانند کسی را تغییر دهند !
    این تلاش بیهوده است. دوست، پدر، مادر، معلم، استاد، رئیس و … را نمیتوانید تغییر دهید. آنها فقط و فقط زمانی تغییر میکنند، که خودشان بخواهند تغییر کنند.
  3. فکر کردن به چیزهایی که “هستند”
    شما دیگران را نمیتوانید تغییر دهید، اما بسیاری چیزها هستند که میتوانید تغییر دهید، مثل مدرک تحصیلی تان؛ شما میتوانید با بازگشت به مدرسه یا دانشگاه مدرک بالاتری اخذ کنید. اما مشکل دوم زمانی شروع میشود که سعی در تغییر چیزهایی میکنیم که “هستند”.
    اینکه دوست شما “شلخته” است، غیرقابل تغییر هست. شما نمیتوانید آنچه را که هست تغییر دهید. در عوض میتوانید آنچه را که میتوانید تغییر دهید و دیگر چیزها را بپذیرید.
  4. فکر کردن به اینکه مرغ همسایه غازه
    اگر من اون ماشین رو سوار میشدم خوشحال تر از الان بودم.
    اگر من جای اون بودم، زندگی کردن لذت بخش میشد و … این افکار فقط باعث بدبختی و از دست دادن چیزهایی میشود که دارید. هیچ سود دیگری در این افکار سمی وجود ندارد، پس متوقفشون کنید.
  5. داشتن انتظارات زیاد از دیگران
    اگر هر زمانی وارد جایی میشوید دوست دارید همه به شما احترام بگذارند، خوب است و اگر این کار را نکردند و باعث آزرده خاطر شدن تان شد، باید بدانید مشکلی پیش آمده !
    چون فقط شما انتظار دارید عملی از طرف دیگران انجام شود، به این معنا نیست که واقعا انجام خواهد شد. بنابراین انتظاراتتان را از دیگران حفظ کنید اما اجازه ندهید باعث ناامیدی و دل شکستن شما شود.
  6. فکر کردن به اینکه یک نفر دیگر باید باشد تا شما کامل شوید
    اگر هم اکنون فرد کاملی نیستید، شریک تجاری یا زندگی تان هم نخواهد توانست شما را کامل کند.
    و این پایان ماجرا نیست؛ بلکه مسئولیت طرف مقابل تان را هم چندین برابر میکنید تا بتوانند شما را “خوشحال” کنند. بنابراین، این فکر سمی را که یک نفر دیگر باید باشد تا شما خوشحال شوید را دور بریزید… این فقط شما هستید میتوانید خودتان را خوشحال کنید.
  7. همیشه احساس میکنید باید به دیگران ثابت کنید حق با شماست
    یکی از ضعف های شخصیتی افراد ضعیف، جنگیدن (بحث کردن، مذاکره کردن، گفتگوی طولانی و …) فقط برای اثبات اینکه حق با آنها است، هست. چرا؟ چون نمیخواهند ضعیف یا احمق به نظر برسند.
    در صورتی که اگر عزت نفس بالایی داشتن، نیاز به تایید دیگران به اینکه حق با آنهاست را نخواهند داشت. پس از این به بعد، دیگر هرگز وارد بحث نشوید تا ثابت کنید حق با شماست.
  8. نگرانی برای اینکه دیگران چه فکری راجع به شما خواهند کرد
    چرا مهم است برایتان؟ فکر میکنید باید از سوی دیگران قضاوت شوید؟ اجازه بدهید یک راز کوچولو با شما در میان بگذارم : هیچ کس به اندازه شما، شما را قضاوت نمیکند. مردم آنقدر سرگرم فکر کردن به خودشان، کارهایشان و قضاوت هایشان راجع به خودشان هستند که وقت فکر کردن به شما را ندارند.
  9. فکر کردن به خوب یا بد بودن مطلق
    ما در دنیایی با حقایق مطلق زندگی نمیکنید. همه چیز نسبی است.
    اگر دیدگاه شما به نظر شما صحیح است، شاید از نظر یک نفر دیگر غلط باشد. بنابراین هرگز نباید برای وقایع، اتفاقات و افراد دیدگاه قاطع و مطلقی را صادر کنید و برای صحیح بودن آن بجنگید.
  10. نگرانی برای آینده به خاطر اینکه تصور میکنید آمادگی لازم را ندارید
    این را به خاطر بسپارید : نگرانی یعنی دعا کردن برای دریافت چیزی که دوست ندارید و اگر به قدرت دعا کردن ایمان دارید، پس میتوانید درک کنید ارسال امواج به خدا و کائنات همانا و دریافت آن همانا…
    به جای نگرانی، میتوانید گزینه بهتری را انتخاب کنید : زندگی در همین لحظه و انجام بهترین کاری که میتوانید همین لحظه انجام دهید
  11. فکر کردن به اینکه پول یعنی خوشبختی
    اگر شما خوشبخت نیستید، پول نمیتواند شما را خوشبخت کند. این گفته ی زیگ زیگلار، سخنران و مربی انگیزشی است. افراد موفق، پول را به عنوان هدف نمیبینند. هیچ فرد ثروتمندی هم در شروع پول را به عنوان یک هدف ندیده است؛ بلکه همه افراد موفق، از پول به عنوان یک ابزار دیدند برای رسیدن به چیزی که میخواهند بدست آورند.
    پس به خاطر داشته باشید : هیچ چیز، به جز خودتان نمیتواند شما را خوشبخت کند
  12. باور کردن به اینکه گذشته شما اینده شما را تعیین میکند
    بیل گیتس گفته جالبی دارد : اگر شما فقیر به دنیا آمدید، این تقصیر شما نیست، اما اگر فقیر از دنیا بروید، کاملا تقصیر شماست.
    هیچوقت نباید اجازه دهید وقایع و رویدادهایی که در گذشته برایتان اتفاق افتاده، آینده شما را تعیین کند.
    اگر دیروز شکست خوردید، هیچ ارتباطی با امروز و فردایتان ندارد. همین امروز میتوانید مجددا تلاش کنید و موفقیت تان را بدست آورید.

حالا که این لیست را خواندید، هر 12 عنوان را یادداشت کنید و هر روز در انتهای روز با خودتان فکر کنید کدام مورد را رعایت نکردید و در روز بعد آنرا اصلاح کنید. تنها با رعایت این 12 مورد میتوانید تغییرات بزرگی در زندگی تان پدید آورید.

پارسی رنک

تاريخ : سه شنبه 23 تير 1394برچسب:افکار سمی,قربانی,زندگی,عادت,همسایه,مطلق,خوشبختی,آینده,گذشته,باور, | 16:47 | نویسنده : H&A |
 
این مطلب از سایت 12ceo.ir برداشت شده
 

فقط در 5 ثانیه در ابتدای روز میتوانید خودتان را برای موفقیت های روزانه تان آماده کنید… خوب نیست؟

اهدافی که نوشته نشده اند، برای همیشه رویا باقی خواهند ماند، اما اهدافی که مکتوب شده اند، تبدیل به برنامه ای برای عملی شدن میشوند.

اما چطور چنین چیزی اتفاق می افتد؟ اگر بخواهیم هر روز لیست اهداف مان را مرور کنیم، دلیل صبح زود بیدار شدن مان را بدانیم و از همه مهم تر در سخت ترین شرایط یک لیست بلند و بالا را شروع به خواندن کنیم تا انگیزه کافی برای ادامه داشته باشیم کاری غیرممکن نیست… اما روش بهتری وجود دارد.

اهداف تان را تبدیل به رمــــزعبور موفقیت روزانه تان کنید

در طول روز چند عدد رمز عبور به خاطر می سپارید؟
برای نمونه رمز عبور برای دسترسی به حساب کاربری پروژه سوخت جِت تان و یا رمز عبور حساب های کاربری شبکه های اجتماعی تان… همه مان در زندگی حدقل 2 یا 3 رمز عبور را باید حفظ کنیم.

نکته جالب در مورد رمز عبورهایی که حفظ میکنیم این است که آنها را باید زود به زود تغییر دهیم !
اگر آنها را تغییر ندهیم امنیت آن افت زیادی خواهد کرد و هرآن احتمالِ نفوذ به حساب کاربری مان وجود خواهد داشت.

خب… چرا رمز عبورهایتان را به اهدافتان تبدیل نکنید؟
این حقه ساده اما جذاب به شما کمک میکند نه تنها رمز عبورهایتان سریع تر تغییر کنند، بلکه برای همیشه اهداف مهم زندگی تان در برابر دیدگانتان باشند و آنها را فراموش نکنید.

 

زیگ زیگلار

 

برای مثال؛
شما میخواهید امسال درآمدتان را 2برابر کنید و از طرفی دیگر حداقل 3 دوست واجد شرایط  هم باید پیدا کنید امسال… نظرتان در مورد این رمز عبور چیست؟ Dar2Doo3 این رمز عبورتان خواهد بود؛

هر روز قبل از شروع روزتان این رمز عبور را گوشه کاغذ چک نویس، دفتر یادداشت، تقویم و یا حتی میتوانید آنرا تبدیل به رمز عبور فیسبوک تان کنید و مجبور شوید برای ورود به حساب شبکه اجتماعی تان هر روز آنرا در برابرتان ببینید.

یکی از دلایل مهمی که مردم به اهدافشان نمیرسند این است که زندگی آنقدر ذهن آنها را به مسائل کم اهمیت تر اما به ظاهر مهم جلب میکند که تمرکزشان را از اهدافشان می رباید

اما با این ترفند ساده، شما مجبور میشوید اهدافِ مهم زندگی تان را هر روز چندین مرتبه ببینید، به خاطر آورید و بنویسید… این کار تاثیر فوق العاده ای بر روی ضمیرناخودآگاهتان خواهد گذاشت و به شما کمک میکند خیلی سریع تر از آنچه فکر میکنید به سمت اهدافتان پیشروی کنید.

برای مثال، چند مورد از تبدیلِ هدف به رمز عبور را در ادامه میخوانید :

  • هدف : مسافرت تفریحی به کشور ایتالیا تا قبل از پایانِ سال در تاریخِ 1/12/1393
    رمز عبور : Italy1393121
  • هدف : تبدیل به فروشنده شماره 1 شرکت تان با بیشترین میزانِ فروش
    رمز عبور : #1Forush
  • هدف : خرید اتومبیل BMW در 6 ماه آینده
    رمز عبور : 6Mah@BMW

شما با داشتنِ این رمز عبورها برای اهداف مهم زندگی تان، هر روز در کوتاه ترین زمان ممکن میتوانید به چشم انداز وسیع و دوست داشتنی داشتنِ اهداف تان دسترسی داشته باشید…شما هم همین الان رمز عبورتان را بسازید !

 

 

پارسی رنک

تاريخ : دو شنبه 22 تير 1394برچسب:هدف،زندگی،موفقیت،دوست،تقویم،سوخت جت،فیسبوک, | 14:55 | نویسنده : H&A |

منبع:سایت سوخت جت

همه بازیکنان قبل از بازی یک برنامه ای در سر دارند که میخواهند انجام دهند؛ اما فقط تعداد کمی از بازیکنان موفق میشوند برنامه شان را اجرا کنند.

این روز ها تب فوتبال به شدت داغ است.
همه هر کجا که باشند سریع خودشان را به نزدیکی تلوزیون و یا رادیویی میرسانند تا بتوانند بازی فوتبال را پیگیر باشند مخصوصا اگر بازی ایران باشد.

شما ناخودآگاه  1.5 ساعت تان را در روز حداقل پای دیدن یا شنیدن فوتبال میگذرانید اما آیا میتوان این 1.5 ساعت را تبدیل به یک 1.5 ساعت واقعا تاثیر گذار در زندگی کرد؟ چه درس هایی میتوانیم از بازی تیم های محبوبمان یاد بگیریم؟

فوتبال صرفا یک ورزش نیست. فوتبال نیز یک سیستم است و تمام سیستم ها برای بقانیاز به پیروی از اصول دارند. شما اگر بتوانید اصولی را که در فوتبال رعایت میشود را دریابید میتوانید آنرا در زندگی و کسب و کارتان نیز استفاده کنید.

 

درس شماره 1 : زخمی خواهید شد

اگر فوتبال بازی میکنید حتما چندبار زخمی شدید. احتمالا ساق پایتان به ساق پای حریفتان خورده باشد و از درد فریادی بلند سر دادید(!) اما شما فوتبال را دوست دارید… هرچند در طول بازی زخمی شده باشید اما شما فوتبال رو دوست دارید؛ عشقِ به فوتبال شما بیشتر از ترس از زخمی شدن شماست !

در زندگی و کسب و کار نیز چنین است.
شاید ضربه ای که در زندگی خوردید 100 برابر بدترین ضربه بازی فوتبال باشد اما مطمئن باشید دیگر کسی به فریادتان اهمیت نخواهد داد. این شما هستید که باید یاد بگیرید اگر ضربه خوردید و روحتان زخمی شد باید ادامه دهید زیرا عشقِ به موفقیت شما بیشتر از ترس از شکست تان باید باشد.

اگر در زندگی ضربه میخورید؛ شکست میخورید و انگار دنیا بر سرتان خراب میشود یک مزیت نسبت به فوتبال دارد و آن هم فرصت یادگیری از شکست هایتان است.

 

درس شماره 2 : شما درون تیم بازی میکنید, نه همراه تیم

در بازی فوتبال؛ موفقیت فقط نسیب تیمی میشود که به عنوان یک تیم بازی میکنند نه به عنوان مجموعه ای از بازیکنان.

در فوتبال اگر دفاع نتواند دفاع کند دروازه بان در خطر گل خوردن و باختن تیم قرار خواهد گرفت. اگر دروازه بان گل بخورد کل تیم بازنده میشود نه فقط دروازه بان؛ پس تک تک بازیکنان مهم هستند حتی آنهایی که توپ را هدایت نمیکنند.

در زندگی نیز همین اصل برقرار است. زندگی داستان قهرمان تنها و یکه تازی نیست مسیر موفقیت را توانسته یک تنه بپیماید. شما در زندگی واقعی باید تیم داشته باشید. هرچند کوچک اما یک تیم داشته باشید. برای این منظور باید به بهترین نحو با دیگران رابطه برقرار کنید، رهبری کنید تا بتوانید بر آنها نفوذ کنید وآنها را وارد مجموعه و تیم خود کنید.

 

درس شماره 3 : داشتن یک مربی خوب مهم است

اگر بهترین بازیکن را در تیم فوتبالی که مربی بدی دارد داشته باشید تیم, در دراز مدت هیچ موفقیت بزرگی بدست نخواهد آورد. اما اگر بهترین مربی را برای بدترین تیم انتخاب کنید بدون شک بعد از چند سال آن تیم فوتبال شاید قوی ترین تیم در دنیا شود.

مربی یک تیم مهم ترین وظیفه اش مشخص کردن روابط بین بازیکنان است. مربی یک تیم مهارت بازیکنان را به همدیگر ربط میدهد و یک سیستم پویا تشکیل میدهد.

در زندگی واقعی نیز شما بدون شک نیاز به یک مربی دارید.
شاید مربی شما تخصص فوتبالی نداشته باشد اما به سادگی کسی که بتواند موفقیت شما را به شما یادآوری کند میتواند مربی شما باشد. کسی که بتواند شما را از نظر یک شخص سوم ببیند و صادقانه نقاط ضعف و قوت تان را به شما یادآوری کند که یک موهبت است در زندگی. شما در زندگی نیاز به یک مشاور دارید کسی که بتوانید تمام فعالیت هایتان را با او درمیان بگذارید و بازخورد بگیرید.

 

درس شماره 4 : نهایت سعی تان را باید بکنید

در فوتبال یا در هر ورزش دیگری شما برای موفقیت باید نهایت سعی تان را بکنید. شما باید هر فرصتی را که پیدا میکنید صرف بهتر کردن بازی خود کنید تا در مسابقه اصلی در برابر حریفتان بهترین تمرینی که کرده اید را به نمایش بگذارید.

در زندگی و کسب و کار نیز چنین است.
شما برای بدست آوردن رویاهایتان باید نهایت سعی تان را بکنید. نباید اجازه دهید شکست هایتان مانع رسیدن شما به اهدافتان باشند باید از آنها پله ای برای صعود یک پله بالاتر و پیشروی به سمت اهدافتان باشد. اگر در محل کارتان هستید واقعا کارکنید، اگر نزد خانواده هستید، تماما وقتتان را صرف خانواده کنید. بهترین آزمون شما برای اینکه بهترین عملکردتان را داشته باشید پرسیدن یک سوال ساده است : آیا من هرآنچه را که میتوانستم انجام دادم؟

پارسی رنک

تاريخ : یک شنبه 21 تير 1394برچسب:فوتبال،زندگی،در مهم برای زندگی،بازیکنانفوتبال, | 17:6 | نویسنده : H&A |

 

منیع: سایت سوخت جت

همه دوست دارند شنیده شوند. اما همه بلد نیستند واقعا بشنوند و آنهایی که مهارت شنونده خوب بودن را بلدند ؛خوش صحبت ترین ها هستند !

اغلب جوانانی که میخواهند وارد دنیای موفقیت و ثروت شوند فکر میکنند باید بیشتر بر روی مهارت حرف زدنشان کار کنند. آنها فکر میکنند چیزی که میگویند خیلی مهم تر است از چیزهایی که میشنوند.

اما قضیه کاملا برعکس است. افراد موفق و ثروتمند, هنگامی که با آنها معاشرت میکنید و یا وارد مذاکره ای میشوند به ندرت صحبت میکنند و یا اگر بخواهند صحبت کنند طوری صحبت میکنند که بیشتر وقت صحبت را به طرف مقابل اختصاص دهند.

اما اکثر افرادی که از این قضیه آگاه نیستند، با حرف زدن زیاد و نمایش تمام چیزهایی که بلد اند و یا میتوانند به طرف مقابل با شفافیت تمام در حال اثبات این هستند که فقط یک فرد آماتور هستند و هنوز به درجه ای از حرفه ای بودن نرسیده اند که شنونده خوبی باشند.

رهبران؛ شنونده بودن را یکی از ضروری ترین مهارت هایشان میدانند.
در تاریخ رهبران بزرگ کم حرف ترین آدم ها بوده اند از ناپلئون بناپارت, آبراهام لینکلن تا نلسون ماندلا و حتی چگوارا رهبر انقلابی کوبا. آنها مهارت شنونده فعال بودن را یاد گرفته بودند (و شما هم در این نوشته یاد خواهید گرفت) که چطور هنگام صحبت طرف مقابل به صورت کاملا آگاهانه و مشتاقانه به طرف مقابل توجه کنیم تا هم نظر طرف مقابل را جلب کنیم و هم بتوانیم اطلاعات بیشتری بگیریم تا بدهیم :

5 مهارت آتشین شنونده های حرفه ای :

 

1. حضور داشته باشید : اگر صحبت از بودن در لحظه است به معنی عرفانی و مراقبه آن نیست. حضور داشتن به معنی آن است که شما کاملا آگاهانه به صحبت های طرف مقابل گوش کنید.

به هیچ عنوان از وسایلی که توجه شما را از شما دور میکند و باعث حواس پرتی میشود (تلفن همراه، محیط و …) استفاده نکنید. شما با حضور داشتن هنگام صحبت طرف مقابل هدیه ای به او میدهید که هیچوقت در زندگی اش فراموش نخواهد کرد، زیرا افراد کمی این مهارت را دارند و مردم عاشق این افراد هستند.

هنگام صحبت طرف مقابل با نشان دادن احساساتتان در چهره به او نشان دهید که در حال درک قصه او هستید و خواهید دید بدون کمترین صحبت کردن شما را به عنوان یک شخص خوب برای مصاحبت انتخاب میکنند.

 

2. صدای درونی را کم کنید : تحلیل ذهنی و به هنگام صحبت های طرف مقابل غیر قابل انکار است. اما اکثر اوقات این صدای تحلیل کردن صحبت های طرف مقابل در ذهنتان چنان بالا میگیرد که از صحبت اصلی کاملا غافل میشوید.

شما هنگام صحبت با طرف مقابلتان نباید خیلی زیاد به صدای درونی تحلیلی تان گوش دهید. سعی کنید تا میتوانید صحبت های طرف مقابل را گوش دهید و بعدا آنرا تحلیل کنید.

یکی از راه های کم کردن صدای درونی هنگام صحبت دیگران ،استفاده نکردن از آن است. هنگامی که طرف مقابل از در حال صحبت است و سریعا از درون شروع به تحلیل حرف های طرف مقابل میکنید برای مثال “فکر کنم داره دروغ میگه … / آخ بنده خدا حالا چیکار باید بکنی … / تو چی میدونی از این مبحث تو که هیچ کتابی نخوندی …” فقط از آنها دور بمانید. به آنها گوش ندهید؛ ناراحت نباشید صدای تحلیل درونی تان قضاوت های منطقی زیادی نمیتواند بکند پس آنها را بعدا هم میتونید گوش کنید.

 

3. یک آینه باشید : این تکنیک شماره یک اکثر روانشناسان است تا با بیمارشان احساس همدردی کنند که بیمارشان تا میتواند خودش را تخلیه کند و سبک شود.

هنگامی که فرصت را بدست آوردید یعنی صحبت های طرف مقابلتان تمام شد؛ 3 ثانیه صبر کنید تا ببینید میخواهد مجددا صحبت کند یا نه. اگر صحبت هایش تمام شده بود به زبان خودتان آنچه را شنیدید بیان کنید و این نکته را فراموش نکنید در آخر بپرسید که آیا چیزهایی که فهمیدید درست بود؟

برای مثال : “اینطور که فهمیدم الان چند ماهه به شما حقوق ندادند و شرایط شرکت شما هم بده الان دنبال کار دیگه ای میگردی ,درست فهمیدم؟

شما با این کار به طرف مقابل نشان میدهید که کاملا به حرف هایش گوش دادید و مهمتر از آن میخواهید بدانید واقعا درست شنیدید یا نه !

این تکنیک برای فروشنده ها غوغا میکند !

 

4. بخواهید شفاف تر صحبت کند : در لابلای صحبت های طرف مقابل شما باید آگاهانه گوش کنید که به چه چیزهایی بیشتر علاقه نشان میدهد؛ چه حوزه هایی را برای صحبت بیشتر دوست دارد؟ و حاضر است در مورد چه چیزی بیشتر صحبت کند سپس با داشتن دکمه ی علاقه مندی طرف مقابلتان در دست میتواند شروع کنید :

“امکانش هست کمی بیشتر در رابطه با “حوزه علاقه مند” توضیح دهید؟” یا “چرا فکر میکنید از “حوزه علاقه مندی” اینقدر مهم است؟” و شما خواهید دید چطور طرف مقابل با تمام وجود شروع به تشریح سوال هایتان میکند تا هر آنچه در درونش میگذرد به شما نشان دهد.

 

5. دنبال کنید : بعد از اینکه صحبت های طرف مقابل تمام شد، اگر به تمام صحبت هایش با 4 قدم بالا گوش دادید حتما از شما ناخودآگاه برای تایید اینکه شنونده خوبی هستید از درون خواسته میشوند واکنشی نشان دهید.

برای مثال اگر طرف مقابل داستان غم انگیزی تعریف میکرده ,اهسته دستش را بگیرید و به او بگویید خیلی متاسف هستید و یا اگر در حال تعریف نحوه گرفتن ترفیع اش بود یک لبخند جانانه بزنید و از ته دل تبریک بگویید.

این آخرین گام شنونده حرفه ای بودن است که در ذهن طرف مقابل نام تان را برای همیشه به عنوان یک فرد خوش صحبت (!) حک کنید.

پارسی رنک

تاريخ : یک شنبه 21 تير 1394برچسب:بهتر بشنوید,تکنیک های شنیدن,فهمیدن,دنیای موفقیت و ثروت, | 16:55 | نویسنده : H&A |

 

 

به نام ایزد پاک

 

 

 

سوال:آیا تا به حال به فکر کسب درامد از اینترنت افتاده اید؟

 

 

اینترنت میتواند گاو صندوق شما باشد

 

 

رراه شروع چی میتونه باشه؟

 

 

به شما سایتی رومعرفی میکنم که صاحبش فقط با یه روش خاص از میان روش های گوناگون درامدزایی تونسته 500هزار رو تبدیل به ده ملیون بکنه

 

چجوری؟

 

 

ساخت یک سایت وبلاگدهی و توسط سئو سازی بالابردن رنک سایت در موتور های جستجو قیمت اولیه سایت 500هزار بالا بالارفتن سایت و قرار گرفتن در رتبه زیر 1000 الکسا با قیمت 10 ملیون فروخته شد یعنی 2000درصد سود

 

 

 

روش های زیادیبرای درامد زایی هست شما هم شروع کنید من به شما سایت زیر رو پیشنهاد میدم

 

 

خودم در کمتر از یک ماه تونستم 254هزار درامد کسب کنم؟

 

با کلیک روی بنر در سایت عضو شید

 

 

 

پارسی رنک

تاريخ : دو شنبه 15 تير 1394برچسب:درامد اینترنتی نامحدود, | 3:51 | نویسنده : H&A |


عینک های اسپای پلاس این روزها واقعا پر طرفدار شده است، مخصوصا بین افراد سرشناس. شما هم می توانید با داشتن این عینک ها همچون ستاره های سینما و موسیقی بدرخشید.
محصولی که هم اکنون مشاهده می کنید یکی از جدید ترین مدل های عینک اسپای پلاس SPY می باشد که با طراحی خاص، این محصول را از سایر عینک ها در بازار متمایز کرده است. این عینک جدید دارای UV400 می باشد که محافظ کامل در برابر چشمان شماست. شما می توانید با خرید این محصول که در رنگ های متنوع و کیفیتی بالا عرضه شده است از سایر دوستان خود متمایز باشید و گوی سبقت را در زمینه مد از دیگران بربایید.




مشخصات عینک آفتابی اسپای پلاس SPY+:
- شیشه : دارای یووی 400
- لوازم جانبی : کیف و دستمال
- نحوه ارسال : به صورت پستی
- نحوه پرداخت : به مامور پست
- به همراه 6 ماه گارانتی تعویض

 

قیمت : 34000 تومان



همان را انتخاب كنيد كه شايسته شماست ...

با اين عينك زيبایي را به خود هديه دهيد

عينك شيك و زيبا مورد استفاده بازيگران و افراد معروف دنیا

با کیفیت بی نظیر و قیمت استثنایی

پارسی رنک

 

 

 

برخی امکانات این نرم افزار عبارتند از :

 

+ امکان نمایش اطلاعات وبلاگ
+ امکان ارسال پیام به وبلاگهای خاص
+ امکان یافتن فهرست وبلاگهای بروز شده
+ سازگاری کامل با اینترنت کم سرعت (Dial-Up)
+ امکان تکمیل فرم اطلاعات و پیغام به صورت اتوماتیک
+ امکان یافتن فهرست وبلاگهای بروزشده در گروه های مختلف
+ محیط ساده و کاملاً فارسی با طراحی کاربر پسند
+ و …

 

 

 

همچنین این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا پیام خود را تنها به وبلاگهای خاص و مرتبط با زمینه مورد نظرتان ارسال کنیدو به تبلیغات بپردازید.
با استفاده از این نرم افزار شما می توانید بدون صرف هزینه های سرسام آور ، تبلیغات خود را به شکلی ساده و مستقیم برای دیگر کاربران نمایش دهید. این نرم افزار دارای سرعت عمل بالایی است و با اینترنت کم سرعت (Dial-Up) سازگار می باشد.

توجه داشته باشید قیمت این نرم افزار بالای چند صد هزار تومان هست که در اینجا فقط با قیمت 3000 هزار تومان برای فروش گذاشته شده

 


خرید و دانلود | 3,000 تومان

پارسی رنک

با قرار دادن یک کد در وبلاگتان پول در بیارید

 

باور کردنی نیست شما اصلا نیاز نیست هیچ کاری بکنید فقط کدی که از سایت های زیر میگیرید در وبلاگتون قرار بدید و پول در بیار

 

روی عکس کلیک کنید

 

 

پارسی رنک

تاريخ : جمعه 8 خرداد 1389برچسب:پاپ آپ,درآمد اینترنتی,کسبدرآمد, | 17:59 | نویسنده : H&A |

سلام

امروز میخوام برنامه ای رو براتون معرفی کنم که به صورت کاملا حساب شده بازدید وبلاگ های شما را افزایش میدهد

روش کار این برنامه به این صورت هست که شما بعد از  دانلود برنامه و باز کردن برنامه در قسمت بالای برنامه ادرس سایت خود را وارد میکنید بعد از وارد کردن ادرس سایت اتان برنامه به سرعت با گرفتن ای پی های موجود در نت ایران و هدایت ان ها به وبلاگ شما باعث بالا رفتن بازدید وبلاگ شما میشود

 

نمونه کار برنامه به وبلاگ زیر برید و مقدار بازدید این وبلاگ را ببینید ورودی های گوگل و ای پی های این سایت را مشاهده کنید این امار برای امروز هست

 

آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز :9052
بازدید دیروز بازدید دیروز : 6693
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 791
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1052
آي پي امروز آي پي امروز : 2638
آي پي ديروز آي پي ديروز : 2505
بازدید هفته بازدید هفته : 8282
بازدید ماه بازدید ماه : 16001
بازدید سال بازدید سال : 16001
بازدید کلی بازدید کلی : 16001


کلیک کنید

 

این برنامه بصورت هدفمند باعث بالا رفتن رتبه شما پس از چند روز در گوگل و الکسا می شود بدون نیاز به پرداخت پول های اضافی به سایت های تبلیغاتی

امروزه بیشتر انجمن ها و سایت ها از برنامه های مشابه استفاده میکنند و به رتبه های بالا میرسند

اگر تمایل به افزایش بازدید وب خودتان دارید دست بکار شوید و هرچه زودتر فعالیت خود را با این برنامه اغاز کنید

 

 ما در زیر به شما دو برنامه را معرفی میکنیم با انتخاب خودتان هر کدام را که خواستید دانلود کنید

 

 

 

 

ایا میخواهید برای همیشه بازدیدهایتان بالا باشد بالای 5000هزار بازدید روزانه

با استفاده از این نرم افزار می توانید به وبلاگ خود تا ساعتی  هزار بازدید بفرستید و شاهد افزایش رتبه السکا و گوگل خود در مدت زمانی کوتاه باشید

این نرم افزار صد در صد تست شده می باشد

 

دانلود - 9000 تومان

 

 

 

 

امروز نرم افزار فوق العاده ای در زمینه ارسال بازدید برای شما گذاشته ایم.این نرم افزار  توسط یک برنامه نویس چینی نوشته شده است. و کاملا در رتبه الکسا و وبگذر اثر دارد.و تست شده است.ما یکی بلاگ بیهوده و بدون مصرف و مطلب درست کرده ایم بازدید ها توسط وبگذر ثبت شدند و الکسا هم 60 هزار تا پایین آمد.که این خیلی عالی است

دانلود - 7000 تومان
 
پارسی رنک

امروز میخوام براتون راهی رو برای افزایش درامد های ماهانه اتان پیشنهاد کنم توجه کنید این کار کاملا تضمین شده هست و من خودم دارم ماهانه بالای 100هزار توان با یک سرمایه گذاری اندک 1 ملیونی درامد کسب میکنم

شما با عضویت در سایت پارسی رنک و رفتنن به بخش خرید سهام و کسب درامد سهام از سایت پارسی رنک به مقدار یک ملیون تومان یا کمتر یا بیشتر سهام سایت را میخرید

سود سهام سایت هر شب به حساب شما واریز می شود به این صورت که سود برای ماه اول 9 درصد می باشد با اتمام ماه اول سود شما بصورت پله ای رشد کرده و برای ماه دوم سود شما به ماهانه 15 درصد می رسد یعنی در ماه اول شما از یک ملیون خود 90 هزار سود کردید وارد ماه دوم میشوید با سود 15 درصد شما در اخر ماه دوم 150 هزار تومان از یک ملیون خود سود میکنید و ماه سوم هم به همین ترتیب

 

وارد ماه چهارم میشویم سود شما به حداکثر خود می رسد وبه ماهانه 18 درصد افزایش پیدا میکند در اخر ماه چهارم سود بالغ بر 180 هزار تومان دارید و این سود برای ماه های بدی به همین مقدار خواهد بود

 

پول های شما اگر مبالغ کمتر از یک ملیون باشد برای پیشرفت سایت و افزایش درامد سایت صرف میشود و سود به شما می دهد

و مبالغ زیادتر در بازار موبایل و تبلت ها سرمایه گذاری می شود و سوددهی 100 درصد تضمین شده می باشد با توجه به رشد روز افزون این بازار

 

نکات قابل توجه در این روش درامد زایی به این صورت است که شما هروقت بخواهید میتوانید سهام های خود را به سایت بفروشید و اصل پول خود را باز پس بگیرید در عرض یک هفته پول به شما پس داده می شود و سود تا روز برداشت به شما تعلق میگیرید

 

این سهام ها تا مدت محدودی ارائه میگردند و تضمینی برای خرید سهام ها در اینده با توجه به ثبت نام بسیار بالای کاربران درسایت نیست پس برای داشتن یکدرامد مطمئن همین حالا عضو سایت شوید ابتدا در سایت چرخی بزنید و بعد با اطمینان خاطر به خرید سهام بپردازید در این سایت روش های پول دراوردن زیاد هست که بهترین روش و دامد زا ترین ان ها همکاری در کارهای سایت یا همان خرید سهام هست سایت به سرعت سرسام اوری روبه رشد هست این فرصت استثنایی را از دست ندهید

اگر مبلغ 10 ملیون تومان سهام بخرید ماهانه مبلغ 900هزار و در ماه های بعدی 1500 تا 1800 هزار تومان درامد خواهید داشت سایت در مرکز سامانده ای ثبت شده و تضمین امنیت پول های شما میباشد

این سایت با درار بودن برنامه های بسیاری برای پیشرفت درامد زایی مانند سئو و تبلیغات گوگل و تاسیس فروشگاه های انلاین بزودی سردمدار سایت های کسب درامد ایرانی می شود

همیشه افرادبزرگ و ثروتمند با ریسک های به ثروت هایی افسانه دست پیدا کردند این فرصت برای شما مهیاست ان را از دست ندهید

 

از طریق بنر زیر به سایت رفته و در صورت تمایل ثبت نام کنید و به اینده درخشان خود بیاندیشید

   

پارسی رنک

پارسی رنک

تاريخ : دو شنبه 4 خرداد 1389برچسب: ارسال ایمیل تبلیغاتی , نرم افزار ارسال ایمیل تبلیغاتی , اسپمر رایگان , دانلود اسپمر ایمیل , ایمیل تبلیغاتی رایگان , تبلیغات ایمیل رایگان , ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان , تبلیغات ایمیلی رایگان , ارسال ایمیل تبلیغات رایگان , سایت ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان , پنل ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان , سامانه ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان , آموزش ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان , اسکریپت ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان , ایمیل تبلیغاتی جلوگیری , چگونه از ایمیل تبلیغاتی جلوگیری کنیم , ایمیل تبلیغاتی ارزان , ارسال ایمیل تبلیغاتی ارزان , ارسال ايميل تبليغاتي ارزان , پنل ارسال ایمیل تبلیغاتی ارزان , ایمیل تبلیغاتی موثر , ايميل تبليغاتي , ایمیل تبلیغاتی رایگان , ایمیل تبلیغاتی جلوگیری , ایمیل تبلیغاتی ارزان , ایمیل تبلیغاتی موثر , ارسال ايميل تبليغاتي , ارسال ايميل تبليغاتي رايگان , ايميل هاي تبليغاتي , ساخت ايميل تبليغاتي , طراحي ايميل تبليغاتي , ارسال ایمیل تبلیغاتی , ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان , ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه , ارسال ایمیل تبلیغاتی ارزان , ارسال ایمیل تبلیغاتی مجانی , ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه رایگان , ارسال ایمیل تبلیغاتی به گروه های یاهو , ارسال ایمیل تبلیغاتی به اینباکس , ارسال ایمیل تبلیغاتی یاهو , ارسال ایمیل تبلیغاتی به صورت انبوه , ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان , ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان به یاهو , ارسال ایمیل تبلیغات رایگان , ارسال ايميل تبليغاتي رايگان , سایت ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان , پنل ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان , سامانه ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان , ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی رایگان , آموزش ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان , اسکریپت ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان , ایمیل های تبلیغاتی در یاهو , ایمیل های تبلیغاتی , ایمیل های تبلیغاتی مزاحم , ایمیل های تبلیغاتی یاهو , ايميل هاي تبليغاتي , حذف ایمیل های تبلیغاتی در یاهو , چگونه ایمیل های تبلیغاتی دریافت نکنیم , بستن ایمیل های تبلیغاتی , لغو ایمیل های تبلیغاتی , ارسال ایمیل های تبلیغاتی , فرستادن ایمیل تبلیغاتی , فرستادن ایمیل تبلیغاتی رایگان , ارسال ایمیل تبلیغاتی , ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان , ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه , ارسال ایمیل تبلیغاتی ارزان , ارسال ایمیل تبلیغاتی مجانی , ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه رایگان , ارسال ایمیل تبلیغاتی به گروه های یاهو , ارسال ایمیل تبلیغاتی به اینباکس , اسپمر بلاگفا , اسپمر بلاگفا دانلود رایگان , اسپمر بلاگفا جدید , اسپمر بلاگفا بدون کد , اسپمر بلاگفا 2015 , اسپمر بلاگفا دانلود , اسپمر بلاگفا کرک شده , اسپمر بلاگفا نسخه جدید , اسپمر بلاگفا 1394 , اسپمر بلاگفا و میهن بلاگ , اسپمر فیس بوک , اسپمر فیس بوک رایگان , اسپمر فيس بوك , دانلود اسپمر فیس بوک , اسپمر اتوماتیک فیس بوک , آموزش اسپمر فیس بوک , نرم افزار اسپمر فیس بوک , دانلود نرم افزار اسپمر فیس بوک , اسپمر رزبلاگ , اسپمر رزبلاگ رایگان , دانلود اسپمر رزبلاگ , اسپمر اتوماتیک وبلاگ , اسپمر جدید رزبلاگ , اسپمر چت باکس رزبلاگ , اسپمر برای رزبلاگ , خرید اسپمر رزبلاگ , فروش اسپمر رزبلاگ , دانلود رایگان اسپمر رزبلاگ , اسپمر وبلاگ , اسپمر وبلاگ رایگان , اسپمر وبلاگ چیست , اسپمر وبلاگ ها , اسپمر وبلاگ های فارسی , اسپمر وبلاگ 2015 , دانلود اسپمر وبلاگ , خرید اسپمر وبلاگ , سورس اسپمر وبلاگ , اسپمر برای وبلاگ , اسپمر یاهو , اسپمر یاهو رایگان , اسپمر یاهو مسنجر , اسپمر یاهو 2015 , اسپمر یاهو مسنجر رایگان , اسپمر یاهو جدید , اسپمر یاهو چیست , اسپمر یاهو دانلود , اسپمر یاهو کرک شده , اسپمر یاهو فارسی , اسپمر تراوین , اسپمر تراوین رایگان , اسپمر تراوین کرک شده , اسپمر تراوین 4 , اسپمر تراوین دانلود , اسپمر تراوین اسپید , اسپمر تراوين , دانلود اسپمر تراوین رایگان , خرید اسپمر تراوین , سورس اسپمر تراوین , اسپمر میهن بلاگ , اسپمر میهن بلاگ رایگان , اسپمر ميهن بلاگ , اسپمر میهن بلاگ کرک شده , اسپمر میهن بلاگ 2015 , دانلود اسپمر میهن بلاگ , دانلود اسپمر میهن بلاگ رایگان , اسپمر جدید میهن بلاگ , اسپمر برای میهن بلاگ , اسپمر اتوماتیک میهن بلاگ , اسپمر چیست , اسپمر بلاگفا چیست , اسپمر یاهو چیست , اسپمر وبلاگ چیست , اسپمر رایگان , اسپمر رایگان رزبلاگ , اسپمر رایگان میهن بلاگ , اسپمر رایگان وبلاگ , اسپمر رایگان بلاگفا , اسپمر رایگان برای بلاگفا , اسپمر رایگان بلاگ اسکای , اسپمر رایگان لوکس بلاگ , اسپمر رایگان یاهو , اسپمر رایگان برای وبلاگ , ارسال ایمیل انبوه , ارسال ایمیل انبوه رایگان , ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی , ارسال ایمیل انبوه با جوملا , ارسال ایمیل انبوه با یاهو , ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی رایگان , ارسال ایمیل انبوه آنلاین , ارسال ایمیل انبوه ارزان , ارسال ایمیل انبوه با جیمیل , ارسال ایمیل انبوه نرم افزار , ارسال ایمیل گروهی , ارسال ایمیل گروهی رایگان , ارسال ایمیل گروهی در یاهو , ارسال ایمیل گروهی با outlook , ارسال ایمیل گروهی از طریق یاهو , ارسال ایمیل گروهی یاهو , ارسال ایمیل گروهی فارسی , ارسال ایمیل گروهی در جوملا , ارسال ایمیل گروهی در outlook , ارسال ایمیل گروهی در جیمیل , ارسال ایمیل تبلیغاتی , ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان , ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه , ارسال ایمیل تبلیغاتی ارزان , ارسال ایمیل تبلیغاتی مجانی , ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه رایگان , ارسال ایمیل تبلیغاتی به گروه های یاهو , ارسال ایمیل تبلیغاتی به اینباکس , ارسال ایمیل تبلیغاتی یاهو , ارسال ایمیل تبلیغاتی به صورت انبوه , ارسال ایمیل انبوه رایگان , نحوه ارسال ایمیل انبوه رایگان , ارسال ایمیل گروهی رایگان , ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی , سایت ارسال ایمیل انبوه رایگان , پنل ارسال ایمیل انبوه رایگان , سامانه ارسال ایمیل انبوه رایگان , ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی رایگان , ارسال ایمیل انبوه آنلاین رایگان , نرم افزار ارسال ایمیل انبوه رایگان , ارسال ایمیل جعلی , ارسال ایمیل جعلی فارسی , ارسال ایمیل جعلی با cmd , ارسال ایمیل جعلی با تلنت , ارسال ایمیل جعلی با telnet , ارسال ايميل جعلي , اسکریپت ارسال ایمیل جعلی , سایت ارسال ایمیل جعلی , آموزش ارسال ایمیل جعلی , برنامه ارسال ایمیل جعلی , ارسال ایمیل گروهی رایگان , ارسال ایمیل گروهی رایگان فارسی , نحوه ارسال ایمیل انبوه رایگان , ارسال ایمیل انبوه رایگان , فرستادن ایمیل گروهی رایگان , سایت ارسال ایمیل گروهی رایگان , پنل ارسال ایمیل گروهی رایگان , برنامه ارسال ایمیل گروهی رایگان , آموزش ارسال ایمیل گروهی رایگان , سیستم ارسال ایمیل گروهی رایگان , ارسال ایمیل با حجم بالا , ارسال ايميل با حجم بالا , نحوه ارسال ایمیل با حجم بالا , طریقه ارسال ایمیل با حجم بالا , سایت ارسال ایمیل با حجم بالا , آموزش ارسال ایمیل با حجم بالا , نحوه فرستادن ایمیل با حجم بالا , نرم افزار ارسال ایمیل با حجم بالا , دانلود نرم افزار ارسال ایمیل با حجم بالا , ارسال فایل با حجم بالا ایمیل , ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان , ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان به یاهو , ارسال ایمیل تبلیغات رایگان , ارسال ايميل تبليغاتي رايگان , سایت ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان , پنل ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان , سامانه ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان , ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی رایگان , آموزش ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان , اسکریپت ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان , ارسال ایمیل با php , ارسال ایمیل با phpmailer , ارسال ایمیل با phplist , فرستادن ایمیل با php , کد ارسال ایمیل با php , ارسال ایمیل فارسی با php , آموزش ارسال ایمیل با php , ارسال ایمیل html با php , تابع ارسال ایمیل با php , ارسال ایمیل فارسی با phpmailer , ایمیل انبوه رایگان , نحوه ارسال ایمیل انبوه رایگان , ارسال ایمیل انبوه رایگان , سایت ارسال ایمیل انبوه رایگان , پنل ارسال ایمیل انبوه رایگان , سامانه ارسال ایمیل انبوه رایگان , نرم افزار ارسال ایمیل انبوه رایگان , ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی رایگان , ارسال ایمیل انبوه آنلاین رایگان , فرستادن ایمیل انبوه رایگان , ایمیل انبوه , ایمیل انبوه رایگان , ايميل انبوه , ارسال ایمیل انبوه رایگان , فرستادن ایمیل انبوه , ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی , ارسال ایمیل انبوه با یاهو , پنل ایمیل انبوه , چگونه ایمیل انبوه بفرستیم , هاست ایمیل انبوه , ارسال ایمیل انبوه رایگان , نحوه ارسال ایمیل انبوه رایگان , ارسال ایمیل گروهی رایگان , ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی , سایت ارسال ایمیل انبوه رایگان , پنل ارسال ایمیل انبوه رایگان , سامانه ارسال ایمیل انبوه رایگان , ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی رایگان , ارسال ایمیل انبوه آنلاین رایگان , نرم افزار ارسال ایمیل انبوه رایگان , فرستادن ایمیل انبوه , ارسال ایمیل انبوه با جوملا , ارسال ایمیل انبوه , ارسال ایمیل انبوه رایگان , ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی , ارسال ایمیل انبوه با یاهو , ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی رایگان , ارسال ایمیل انبوه آنلاین , ارسال ایمیل انبوه ارزان , ارسال ایمیل انبوه با جیمیل , ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی , ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی رایگان , ارسال ایمیل گروهی تبلیغاتی , نرم افزار ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی , آموزش ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه , ارسال ایمیل تبلیغاتی به صورت انبوه , اسکریپت ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه , پنل ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه , دانلود نرم افزار ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی , ارسال ایمیل انبوه با یاهو , ارسال ایمیل گروهی با یاهو , آموزش ارسال ایمیل انبوه با یاهو , آموزش ارسال ایمیل گروهی با یاهو , آموزش ارسال ایمیل گروهی در یاهو , روش ارسال ایمیل گروهی در یاهو , طریقه ارسال ایمیل گروهی در یاهو , نرم افزار ارسال ایمیل گروهی با یاهو , ارسال ایمیل گروهی در یاهو گروپ , ارسال ایمیل گروهی با yahoo , پنل ایمیل انبوه , پنل ایمیل گروهی , پنل ارسال ایمیل انبوه , پنل ارسال ایمیل انبوه رایگان , پنل ارسال ايميل انبوه , پنل ارسال ایمیل انبوه حرفه ای , خرید پنل ارسال ایمیل انبوه , فروش پنل ارسال ایمیل انبوه , اجاره پنل ارسال ایمیل انبوه , پنل ارسال ایمیل انبوه ارزان , چگونه ایمیل انبوه بفرستیم , چگونه ایمیل گروهی بفرستیم , هاست ایمیل انبوه , هاست ارسال ایمیل انبوه , هاست برای ارسال ایمیل انبوه , هاست مخصوص ارسال ایمیل انبوه , هاست رایگان برای ارسال ایمیل انبوه , هاست ایمیل گروهی , هاست رایگان ارسال ایمیل انبوه , , , | 23:4 | نویسنده : H&A |

ایا میخواهید برای همیشه بازدیدهایتان بالا باشد بالای 5000هزار بازدید روزانه

با استفاده از این نرم افزار می توانید به وبلاگ خود تا ساعتی  هزار بازدید بفرستید و شاهد افزایش رتبه السکا و گوگل خود در

مدت زمانی کوتاه باشید

این نرم افزار صد در صد تست شده می باشد

دانلود - 9000 تومان
 

سایت زیر نمونه کار نرم افزار هست

 

تبلیغات در گوگل؛ بهبود رتبه ارزان و دائمی

پارسی رنک

تاريخ : دو شنبه 4 خرداد 1394برچسب:ارسال ایمیل تبلیغاتی,نرم افزار ارسال ایمیل تبلیغاتی,اسپمر رایگان,دانلود اسپمر ایمیل,ایمیل تبلیغاتی رایگان,تبلیغات ایمیل رایگان,ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان,تبلیغات ایمیلی رایگان,ارسال ایمیل تبلیغات رایگان,سایت ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان,پنل ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان,سامانه ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان,آموزش ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان,اسکریپت ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان,ایمیل تبلیغاتی جلوگیری,چگونه از ایمیل تبلیغاتی جلوگیری کنیم,ایمیل تبلیغاتی ارزان,ارسال ایمیل تبلیغاتی ارزان,ارسال ايميل تبليغاتي ارزان,پنل ارسال ایمیل تبلیغاتی ارزان,ایمیل تبلیغاتی موثر,ايميل تبليغاتي,ایمیل تبلیغاتی رایگان,ایمیل تبلیغاتی جلوگیری,ایمیل تبلیغاتی ارزان,ایمیل تبلیغاتی موثر,ارسال ايميل تبليغاتي,ارسال ايميل تبليغاتي رايگان,ايميل هاي تبليغاتي,ساخت ايميل تبليغاتي,طراحي ايميل تبليغاتي,ارسال ایمیل تبلیغاتی,ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان,ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه,ارسال ایمیل تبلیغاتی ارزان,ارسال ایمیل تبلیغاتی مجانی,ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه رایگان,ارسال ایمیل تبلیغاتی به گروه های یاهو,ارسال ایمیل تبلیغاتی به اینباکس,ارسال ایمیل تبلیغاتی یاهو,ارسال ایمیل تبلیغاتی به صورت انبوه,ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان,ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان به یاهو,ارسال ایمیل تبلیغات رایگان,ارسال ايميل تبليغاتي رايگان,سایت ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان,پنل ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان,سامانه ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان,ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی رایگان,آموزش ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان,اسکریپت ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان,ایمیل های تبلیغاتی در یاهو,ایمیل های تبلیغاتی,ایمیل های تبلیغاتی مزاحم,ایمیل های تبلیغاتی یاهو,ايميل هاي تبليغاتي,حذف ایمیل های تبلیغاتی در یاهو,چگونه ایمیل های تبلیغاتی دریافت نکنیم,بستن ایمیل های تبلیغاتی,لغو ایمیل های تبلیغاتی,ارسال ایمیل های تبلیغاتی,فرستادن ایمیل تبلیغاتی,فرستادن ایمیل تبلیغاتی رایگان,ارسال ایمیل تبلیغاتی,ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان,ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه,ارسال ایمیل تبلیغاتی ارزان,ارسال ایمیل تبلیغاتی مجانی,ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه رایگان,ارسال ایمیل تبلیغاتی به گروه های یاهو,ارسال ایمیل تبلیغاتی به اینباکس,اسپمر بلاگفا,اسپمر بلاگفا دانلود رایگان,اسپمر بلاگفا جدید,اسپمر بلاگفا بدون کد,اسپمر بلاگفا 2015,اسپمر بلاگفا دانلود,اسپمر بلاگفا کرک شده,اسپمر بلاگفا نسخه جدید,اسپمر بلاگفا 1394,اسپمر بلاگفا و میهن بلاگ,اسپمر فیس بوک,اسپمر فیس بوک رایگان,اسپمر فيس بوك,دانلود اسپمر فیس بوک,اسپمر اتوماتیک فیس بوک,آموزش اسپمر فیس بوک,نرم افزار اسپمر فیس بوک,دانلود نرم افزار اسپمر فیس بوک,اسپمر رزبلاگ,اسپمر رزبلاگ رایگان,دانلود اسپمر رزبلاگ,اسپمر اتوماتیک وبلاگ,اسپمر جدید رزبلاگ,اسپمر چت باکس رزبلاگ,اسپمر برای رزبلاگ,خرید اسپمر رزبلاگ,فروش اسپمر رزبلاگ,دانلود رایگان اسپمر رزبلاگ,اسپمر وبلاگ,اسپمر وبلاگ رایگان,اسپمر وبلاگ چیست,اسپمر وبلاگ ها,اسپمر وبلاگ های فارسی,اسپمر وبلاگ 2015,دانلود اسپمر وبلاگ,خرید اسپمر وبلاگ,سورس اسپمر وبلاگ,اسپمر برای وبلاگ,اسپمر یاهو,اسپمر یاهو رایگان,اسپمر یاهو مسنجر,اسپمر یاهو 2015,اسپمر یاهو مسنجر رایگان,اسپمر یاهو جدید,اسپمر یاهو چیست,اسپمر یاهو دانلود,اسپمر یاهو کرک شده,اسپمر یاهو فارسی,اسپمر تراوین,اسپمر تراوین رایگان,اسپمر تراوین کرک شده,اسپمر تراوین 4,اسپمر تراوین دانلود,اسپمر تراوین اسپید,اسپمر تراوين,دانلود اسپمر تراوین رایگان,خرید اسپمر تراوین,سورس اسپمر تراوین,اسپمر میهن بلاگ,اسپمر میهن بلاگ رایگان,اسپمر ميهن بلاگ,اسپمر میهن بلاگ کرک شده,اسپمر میهن بلاگ 2015,دانلود اسپمر میهن بلاگ,دانلود اسپمر میهن بلاگ رایگان,اسپمر جدید میهن بلاگ,اسپمر برای میهن بلاگ,اسپمر اتوماتیک میهن بلاگ,اسپمر چیست,اسپمر بلاگفا چیست,اسپمر یاهو چیست,اسپمر وبلاگ چیست,اسپمر رایگان,اسپمر رایگان رزبلاگ,اسپمر رایگان میهن بلاگ,اسپمر رایگان وبلاگ,اسپمر رایگان بلاگفا,اسپمر رایگان برای بلاگفا,اسپمر رایگان بلاگ اسکای,اسپمر رایگان لوکس بلاگ,اسپمر رایگان یاهو,اسپمر رایگان برای وبلاگ,ارسال ایمیل انبوه,ارسال ایمیل انبوه رایگان,ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی,ارسال ایمیل انبوه با جوملا,ارسال ایمیل انبوه با یاهو,ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی رایگان,ارسال ایمیل انبوه آنلاین,ارسال ایمیل انبوه ارزان,ارسال ایمیل انبوه با جیمیل,ارسال ایمیل انبوه نرم افزار,ارسال ایمیل گروهی,ارسال ایمیل گروهی رایگان,ارسال ایمیل گروهی در یاهو,ارسال ایمیل گروهی با outlook,ارسال ایمیل گروهی از طریق یاهو,ارسال ایمیل گروهی یاهو,ارسال ایمیل گروهی فارسی,ارسال ایمیل گروهی در جوملا,ارسال ایمیل گروهی در outlook,ارسال ایمیل گروهی در جیمیل,ارسال ایمیل تبلیغاتی,ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان,ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه,ارسال ایمیل تبلیغاتی ارزان,ارسال ایمیل تبلیغاتی مجانی,ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه رایگان,ارسال ایمیل تبلیغاتی به گروه های یاهو,ارسال ایمیل تبلیغاتی به اینباکس,ارسال ایمیل تبلیغاتی یاهو,ارسال ایمیل تبلیغاتی به صورت انبوه,ارسال ایمیل انبوه رایگان,نحوه ارسال ایمیل انبوه رایگان,ارسال ایمیل گروهی رایگان,ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی,سایت ارسال ایمیل انبوه رایگان,پنل ارسال ایمیل انبوه رایگان,سامانه ارسال ایمیل انبوه رایگان,ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی رایگان,ارسال ایمیل انبوه آنلاین رایگان,نرم افزار ارسال ایمیل انبوه رایگان,ارسال ایمیل جعلی,ارسال ایمیل جعلی فارسی,ارسال ایمیل جعلی با cmd,ارسال ایمیل جعلی با تلنت,ارسال ایمیل جعلی با telnet,ارسال ايميل جعلي,اسکریپت ارسال ایمیل جعلی,سایت ارسال ایمیل جعلی,آموزش ارسال ایمیل جعلی,برنامه ارسال ایمیل جعلی,ارسال ایمیل گروهی رایگان,ارسال ایمیل گروهی رایگان فارسی,نحوه ارسال ایمیل انبوه رایگان,ارسال ایمیل انبوه رایگان,فرستادن ایمیل گروهی رایگان,سایت ارسال ایمیل گروهی رایگان,پنل ارسال ایمیل گروهی رایگان,برنامه ارسال ایمیل گروهی رایگان,آموزش ارسال ایمیل گروهی رایگان,سیستم ارسال ایمیل گروهی رایگان,ارسال ایمیل با حجم بالا,ارسال ايميل با حجم بالا,نحوه ارسال ایمیل با حجم بالا,طریقه ارسال ایمیل با حجم بالا,سایت ارسال ایمیل با حجم بالا,آموزش ارسال ایمیل با حجم بالا,نحوه فرستادن ایمیل با حجم بالا,نرم افزار ارسال ایمیل با حجم بالا,دانلود نرم افزار ارسال ایمیل با حجم بالا,ارسال فایل با حجم بالا ایمیل,ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان,ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان به یاهو,ارسال ایمیل تبلیغات رایگان,ارسال ايميل تبليغاتي رايگان,سایت ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان,پنل ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان,سامانه ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان,ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی رایگان,آموزش ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان,اسکریپت ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان,ارسال ایمیل با php,ارسال ایمیل با phpmailer,ارسال ایمیل با phplist,فرستادن ایمیل با php,کد ارسال ایمیل با php,ارسال ایمیل فارسی با php,آموزش ارسال ایمیل با php,ارسال ایمیل html با php,تابع ارسال ایمیل با php,ارسال ایمیل فارسی با phpmailer,ایمیل انبوه رایگان,نحوه ارسال ایمیل انبوه رایگان,ارسال ایمیل انبوه رایگان,سایت ارسال ایمیل انبوه رایگان,پنل ارسال ایمیل انبوه رایگان,سامانه ارسال ایمیل انبوه رایگان,نرم افزار ارسال ایمیل انبوه رایگان,ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی رایگان,ارسال ایمیل انبوه آنلاین رایگان,فرستادن ایمیل انبوه رایگان,ایمیل انبوه,ایمیل انبوه رایگان,ايميل انبوه,ارسال ایمیل انبوه رایگان,فرستادن ایمیل انبوه,ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی,ارسال ایمیل انبوه با یاهو,پنل ایمیل انبوه,چگونه ایمیل انبوه بفرستیم,هاست ایمیل انبوه,ارسال ایمیل انبوه رایگان,نحوه ارسال ایمیل انبوه رایگان,ارسال ایمیل گروهی رایگان,ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی,سایت ارسال ایمیل انبوه رایگان,پنل ارسال ایمیل انبوه رایگان,سامانه ارسال ایمیل انبوه رایگان,ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی رایگان,ارسال ایمیل انبوه آنلاین رایگان,نرم افزار ارسال ایمیل انبوه رایگان,فرستادن ایمیل انبوه,ارسال ایمیل انبوه با جوملا,ارسال ایمیل انبوه,ارسال ایمیل انبوه رایگان,ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی,ارسال ایمیل انبوه با یاهو,ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی رایگان,ارسال ایمیل انبوه آنلاین,ارسال ایمیل انبوه ارزان,ارسال ایمیل انبوه با جیمیل,ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی,ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی رایگان,ارسال ایمیل گروهی تبلیغاتی,نرم افزار ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی,آموزش ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه,ارسال ایمیل تبلیغاتی به صورت انبوه,اسکریپت ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه,پنل ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه,دانلود نرم افزار ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی,ارسال ایمیل انبوه با یاهو,ارسال ایمیل گروهی با یاهو,آموزش ارسال ایمیل انبوه با یاهو,آموزش ارسال ایمیل گروهی با یاهو,آموزش ارسال ایمیل گروهی در یاهو,روش ارسال ایمیل گروهی در یاهو,طریقه ارسال ایمیل گروهی در یاهو,نرم افزار ارسال ایمیل گروهی با یاهو,ارسال ایمیل گروهی در یاهو گروپ,ارسال ایمیل گروهی با yahoo,پنل ایمیل انبوه,پنل ایمیل گروهی,پنل ارسال ایمیل انبوه,پنل ارسال ایمیل انبوه رایگان,پنل ارسال ايميل انبوه,پنل ارسال ایمیل انبوه حرفه ای,خرید پنل ارسال ایمیل انبوه,فروش پنل ارسال ایمیل انبوه,اجاره پنل ارسال ایمیل انبوه,پنل ارسال ایمیل انبوه ارزان,چگونه ایمیل انبوه بفرستیم,چگونه ایمیل گروهی بفرستیم,هاست ایمیل انبوه,هاست ارسال ایمیل انبوه,هاست برای ارسال ایمیل انبوه,هاست مخصوص ارسال ایمیل انبوه,هاست رایگان برای ارسال ایمیل انبوه,هاست ایمیل گروهی,هاست رایگان ارسال ایمیل انبوه,, | 9:8 | نویسنده : H&A |

ایا میخواهید برای همیشه بازدیدهایتان بالا باشد بالای 5000هزار بازدید روزانه

با استفاده از این نرم افزار می توانید به وبلاگ خود تا ساعتی  هزار بازدید بفرستید و شاهد افزایش رتبه السکا و گوگل خود در مدت زمانی کوتاه باشید

این نرم افزار صد در صد تست شده می باشد

دانلود - 9000 تومان
 
پارسی رنک

تاريخ : جمعه 1 خرداد 1394برچسب:5000هزار بازدید روزانه, | 15:48 | نویسنده : H&A |

تضمین 100 درصدی کسب درامد با رعایت اصول داخل کتاب

 

با سلام خدمت شما دوستان عزیز , من قصد دارم بر طبق تجربه های 2 ساله ی خودم در زمینه ی کسب درآمد آموزشهایی رو به شما دوستان عزیز که تازه پا به عرصه ی کسب درآمد از اینترنت گذاشته اید بدم. دوستان توجه داشته باشید که در عصر ارتباطات امروز نباید به شکل قدیم فکر کرد و همیشه این روشهارو دست کم گرفت امروزه درآمدهای کلانی از این دهکده ی جهانی به دست کاربران آن میرسد که بعضی او قات باور رقم های به دست آمده کمی مشکل است. نه تنها در کشورهای خارجی بلکه در ایران نیز جهش الکترونیکی بزرگ با سرعت نور در حال پیشرفت است و کودک نو پایی که در کشورمان تلاش میکند تا بایستد نیازمند کمی تلاش و پشتکار است. از این رو دست کم گرفتن این گنج بزرگ کم ی بیخردانه به نظر میرسد. امروزه دیگه لازم نیست مثل چندین سال پیش ما یک مغازه داشته باشیم تا بتوانیم یک فروشنده به حساب بیاییم و به سودهای کوچک آن بسنده کنیم و نهایت تلاشمان جذب بازار شهر خودمان باشد. این حق ماست که بتوانیم ک ا لای خودمان را به تمام کشور معرف ی کنیم و با بازار روز کشور پیش برویم و در نتیجه آینده ای بهتر رو برای خودمان رقم بزنیم. من به شما مژده میدهم که امروزه به صورت رایگان میتوان کسب درامد کرد حتی نیاز به کوچک ترین چیز ندارید همین که دارید این مقاله را مطالعه میکنید اولین نیاز ممکن برای هر کس است و شما ت ن ها به یک کامپیوتر و یک ایمیل و یک خط اینترنت نیاز دارید , که به نظر میرسه همه ی این لوازم را دارید. دومین لازمه ی این راه پر فراز و نشیب کمی اراده و ایمان است , ایمان به این که شما هم میتوانید . چرا شما فکر میکنید دیگران خوش شانس تر از شم ا هس تند؟ به نظر من شما هم خوش شانس هستید چون در زمان بسیار مناسبی با این مهم آشنا شدید و قراره که پا به عرصه ی مبارزه ی الکترونیکی برای موفقیت بگذارید. دوستان عزیز این روشها حاصل دو سال کار بی وقفه ی من بوده و برای باور کردن شما فیشهای دریافت پولهام رو برای ش م ا به ن مایش می گذارم . پس به من اعتماد کنید و همراه من باشید. شما تنها به 2 تا 3 ساعت کار در روز احتیاج دارید. اولین کار برای شروع کسب درآمد اینترنتی جمع کردن کمی سرمایه برای شروع کار بزرگمان است. نه نه اشتباه نکنید منظورم از جیب خودتان نبود , منظورم پولهای ی ایست که قراره ما از سایتهای کیب درآمد بگیریم.

دانلود - 50000 تومان
پارسی رنک

مجموعه ای از آثار موجود در موسسه هنر شیکاگو (Art Institute of Chicago) شامل 210 اثر با کیفیت عالی و اطلاعات کامل از قبیل نام نقاش، عنوان نقاشی، سال خلق اثر و ابعاد بوم نقاشی، از 28 نقاش معروف را برای شما آماده کرده ایم. 
پس از دانلود محصول، یک فایل زیپ در اختیار شما قرار می گیرد که پس از خارج کردن فایل از حالت فشرده، 28 فولدر که هر کدام مربوط به آثار یک هنرمند می باشد، در دسترس شما خواهد بود.
برای توضیحات بیشتر به ادامه ی مطلب رجوع کنید.
دانلود - 8000 تومان
 
در این بخش مجموعه آثار و بیوگرافی 20 هنرمند متعلق به قرن 19 را در قالب یک فایل Zip برای شما آماده کرده ایم. این فایل شامل بیش از 800 نقاشی با کیفیت خیلی خوب و اطلاعات کامل از قبیل نام نقاش، نام نقاشی، سال خلق اثر و ابعاد بوم نقاشی می باشد. 
برای اطلاعات بیشتر، به ادامه ی مطلب رجوع کنید.
دانلود - 8900 تومان
 
در این بخش، 26 نقاشی بسیار با کیفیت از ادوارد مانه، نقاش مشهور فرانسوی را برای دانلود قرار داده ایم. ابعاد فایل هر یک از این نقاشی ها بزرگ تر از 3500×2500 پیکسل می باشد. همچنین عنوان هر نقاشی، سال خلق آن و ابعاد بوم نقاشی را می بینیم.
دانلود این فایل را به عزیزانی که می خواهند با نوع قلم زنی و شیوه ی نقاشی ادوارد مانه آشنا شوند، جدا توصیه می کنیم.
حجم این فایل 60 مگابایت است.
دانلود - 4000 تومان
 
در این بخش حدود چهارصد عکس نایاب و کمیاب از فریدا کالو، مشهورترین نقاش زن در طول تمام تاریخ، در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. عکس ها با کیفیت خیلی خوب می باشند. 
دانلود - 4500 تومان
 
این مقاله ی نایاب شامل 16 صفحه می باشد که مجموع همه ی اطلاعات منتشر شده راجع به تابلوی بحث برانگیز لئوناردو داوینچی، مونالیزا را در خود جای داده است. تمام رازهای کشف شده ی مونالیزا، و اطلاعات به دست آمده از مونالیزای تازه کشف شده را نیز در این مقاله می خوانید.
مطالعه ی این مقاله را به شدت به علاقه مندان توصیه می کنیم.
دانلود - 3500 تومان
 
این مجموعه ی نایاب شامل بیش از 390 نقاشی از کلود مونه، ادوارد مانه، ال گرگو، اوژن دلاکروا، فرانسیسکو گویا، ژرژ سورا، هنری ماتیس، ماک شاگال، پل گوگن و وینسنت ون گوگ می باشد. فایل این نقاشی ها با کیفیت عالی بوده و شامل اطلاعات کامل از قبیل نام نقاش، عنوان اثر، تاریخ خلق اثر و ابعاد نقاشی می باشد.
 دانلود این مجموعه را به هنردوستان توصیه می کنیم.
دانلود - 7500 تومان
 
در این مجموعه، 360 اثر از نقاش مشهور اسپانیایی، سالوادور دالی موجود می باشد. نقاشی ها دارای کیفیت خوب و اطلاعاتی از قبیل نام نقاشی و سال خلق اثر می باشند. همچنین 74 عکس از این نقاش جنجالی را در این مجموعه جای داده ایم.

 

دانلود - 5000 تومان
 

این فایل شامل 1220 نقاشی می باشد که در طول سه سال گذشته تا اکنون، در صفحه ی «برترین نقاشی های تاریخ» منتشر شده اند. شما می توانید تک تک این نقاشی ها را در صفحه ی ذکر شده مشاهده کنید.

نقاشی ها با کیفیت خوب و اطلاعات مورد توجه (از قبیل: نام نقاش، نام نقاشی و سال خلق اثر) می باشد که در قالب یک فایل زیپ در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

حجم این فایل 78 مگابایت می باشد.

 

دانلود - 9900 تومان
 
پارسی رنک

تاريخ : جمعه 1 خرداد 1394برچسب:خرید کتاب انلاین, | 11:27 | نویسنده : H&A |

 

با خواندن این کتاب قادر به نوشتن اولین برنامه اندرویدی خود هستید

دانلود - 7000 تومان
 

 

پارسی رنک

کسب درامد از طریق سود 18 درصد ماهانه سهام در سایت پارسی رنک

اولین نکته این است که سود سهام روزشمار است یعنی هر روز بخشی از سود ماهانه سهام را دریافت می کنید. باید دقت کنید که در هنگام خرید سهام نیازی نیست مدت زمان سهام را مشخص کنید و تا زمانی که خودتان بخواهید می توانید از سود سهام استفاده کنید. البته هر سهام حداقل 7 روز باید در اختیار شما باشد و تا 7 روز نمی توانید سهام را به جاری انتقال دهید.

زمانی که موجودی سپرده را به سهام انتقال می دهید یک سهام به ارزش آن مبلغ خریداری کرده اید و زمان خرید در سایت ثبت می شود. سود سهام در ماه اول 9 درصد است که این 9 درصد تقسیم بر 30 شده و هر قسمت در هر روز به حساب جاری شما اضافه می شود.

هنگامی که 30 روز از زمان خرید سهام بگذرد سود به 15 درصد افزایش می یابد که این 15 درصد نیز تقسیم بر 30 شده و روزانه به حساب جاری شما اضافه می شود. برای ماه سوم یعنی تا روز 90 سود ماهانه 15 درصد خواهد بود.

بعد از 90 روز سود سهام به 18 درصد در ماه افزایش می یابد. که این 18 درصد تقسیم بر 30 شده و هر قسمت روزانه به حساب جاری شما اضافه می شود. برای ماه های بعد هم تا هر زمانی سهام را داشته باشید سود 18 درصد ماهانه دریافت می کنید.

با مثالی عرض می کنم:
فرض کنید 1 ملیون تومان در روز 11 اردیبهشت از سپرده به سهام واریز کرده اید. سود ماه اول 9 درصد برابر 90000 تومان است که می شود روزانه 3000 تومان برای یک ماه. پس به مدت یکماه روزانه 3000 تومان سود دریافت می کنید. از 10 خرداد یعنی 30 روز بعد سود به ماهانه 15 درصد یعنی 150000 تومان برای یک ماه و 5000 تومان برای هر روز افزایش می یابد. برای ماه سوم هم سود 15 درصد ماهانه می باشد و مانند ماه دوم سود 150000 تومان خواهد بود. ماه چهارم سود به ماهانه 18 درصد می رسد که برابر است با 180000 تومان و سود روزانه 6000 تومان خواهد بود. تا اینجا سود کاربر برای 4 ماه به این شکل بوده: 90000+150000+150000+180000= 570000 تومان برابر با 57 درصد. بعد از ماه چهارم تا هر زمانی سهام را خفظ کنید سود ماهانه 18 درصد را دریافت می کنید.


امیدوارم مفید و جامع بوده باش

پارسی رنک

تاريخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:سود ماهانه 18 درصد,سود سهام,سایت پارسی رنک,ایران استور,سهام,fazdl, سپرده, | 23:30 | نویسنده : H&A |

با خواندن این کتاب قادر به نوشتن اولین برنامه اندرویدی خود هستید

 

 

 

 

دانلود - 7000 تومان
 
پارسی رنک

تاريخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:با خواندن این کتاب قادر به نوشتن اولین برنامه اندرویدی خود هستید, | 16:32 | نویسنده : H&A |

کسب درآمد از همکاری در فروش فایل

 

آسان ترین راه کسب درآمد از اینترنت در خانه

بدون نیاز به 1 ریال سرمایه ...

قرار نیست شما بعد از دیدن آموزشهای این بسته ، سرمایه گذاری کنید یا بخواهید کارهای دیگه ای انجام بدید ، در حقیقت شما با استفاده از این بسته آموزشی ، کارتان را از همین امروز شروع میکنید ،

گارانتی بازگشت 100% وجه در صورت نارضایتی ( کسب کار حلال )

http://www.8pic.ir/images/3k0jv71ot0gyzrsnbees.png

روش جدید و مدرن

با 90% سود خالص...

در این کتاب آموزشی به شما آموزش کامل تصویری داده شده است

همین امروز صاحب شغل شوید..  100% تضمینی و صد البته قانونی

http://top700.com/Portals/0/pic-1/1500x100.gif

 

دانلود - 4900 تومان
 
پارسی رنک

موضوع طرح : بسته بندي خـرما

ظرفيت : دو هزار تن در سال

محل اجراي طرح : قابل اجرا در سراسر كشور بويژه استان‌هاي جنوبي

سرمايه گذاري كـل: 54/1405 ميليون ريال

سهم آوردة متقاضي: 54/145 ميليون ريال

سهم تسهيلات: 1260 ميليون ريال

ميزان اشتغالزايي : 15 نفر

دورة بازگشـت سرمايه: پانزده ماه

دانلود - 2000 تومان
 
پارسی رنک

تاريخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب: بسته بندي خـرما,ثروت زایی,ایران استور,تبلیغات,درامد اینترنتی,fazdl, | 15:58 | نویسنده : H&A |

انواع تجارت الکترونیک

13 صفحه

تجارت فروشنده با فروشنده
اولین خرید و فروش معاملات الکترونیکی است و هنوز هم طبق آخرین آمار B2B
تجار نه تنها مجبورند مشتریان خود را B2B بیشترین عایدي را کسب می کند. در
بشناسند، بلکه باید واسطه ها را نیز شناسایی کنند. در این مدل همه ي شرکاء و
خدمات مرتبط با تجارت بین المللی از قبیل: تأمین کنندگان، خریداران، فرستندگان
دریایی کالا، لجستیک (پشتیبانی)، خدمات (سرویس هاي) بازرسی، اخبار بازاریابی و
کاربریهاي نرم افزار را که موجب سهولت در امور تولید، خرید و فروش می گردند در
یک محل گرد هم می آیند.
در جایی استفاده می گردد که بخواهیم خرید و فروش عمده را به کمک تجارت B2B
الکترونیکی انجام و خارج از حیطه خرده فروشان عمل نماییم. چرا که خرده فروشی در
اینترنت با خطرات بسیار همراه است زیرا مشتریان تمایل ندارند تا همه چیز را از روي
اینترنت خردیداري کنند و فقط روي برخی از اجناس دست می گذارند و سایر موارد
یکی از اولین شرکت هاي بزرگی بود که Cisco برایشان اهمیت چندانی ندارد. شرکت
در جولاي 1996 سایت تجارت الکترونیکی خود را راه اندازي کرد

www.filepersia

خريد سريع مطمئن و ارزان همراه با پشتيباني پس از فروش

دانلود - 1000 تومان
 
پارسی رنک

تاريخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:تجارت الکترونیک,فروشنده با فروشنده,ایران استور,درامد اینترنتی,تبلیغات,fazdl, | 15:56 | نویسنده : H&A |

آموزش ساخت بنرمتحرک با نرم افزار فوتوشاپ

دانلود - 3000 تومان
 
پارسی رنک

مطالب ارائه شده در این ویدیو :

1- آموزش تزیین مو مدل پاپیونی

2- آموزش تزیین مو مدل پروانه

3- آموزش بافت مو مدل مار

 

آموزشها قدم به قدم هست و هرکسی خواهد تونست انجامشون بده

دانلود - 2500 تومان
 
پارسی رنک

آزمون استخدامی

ویژه آزمون های استخدامی سئوالات هوش

این آزمون و نمونه سئوال 52 سئول همراه با  پاسخنامه

که در 15 صفحه خلاصه شده

دانلود - 2000 تومان
 
پارسی رنک

آزمون استخدامی 50 سئوال

ادبیات 10 سئوال

معارف 10 سئوال

زبان عمومی 10 سئوال

مهارتهای کاربا رایانه 10 سئوال

آمار و ریاضیات 10 سئوال

این فایل در قالب pdf است و بدون جواب


 

دانلود - 1500 تومان
 
پارسی رنک

تاريخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:آزمون استخدامی 50 سئوال,سوال ازمون های استخدامی,ایران استور,تبلیغات,fazdl, | 15:43 | نویسنده : H&A |

نمونه سوالات آزمون های .

این بسته حاوی نمونه سوالات پیشنهادی جهت آمادگی بیشتر داوطلبان در آزمون های استخدامی وزارت نیرو می باشد .

محتوای این بسته شامل موارد زیر می باشد

- مواد امتحانی موجود در این بسته:

نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی (همراه با پاسخنامه  749  )

438 نمونه سوال ریاضی و آمار (همراه با پاسخنامه)

127 نمونه سوال فناوری اطلاعات و کامپیوتر (همراه با پاسخنامه)

20نمونه سوال اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی (همراه با پاسخنامه)

همراه كتاب آيين نگارش مكاتبات اداري

دانلود - 2500 تومان
 
پارسی رنک

آموزش خیاطی

فهرست
- پارچه ها را چگونه بشناسیم ؟
- طرز برش
- طرز دوخت
- اتو کردن
- آهار زدن پارچه ها
- طرز برطرف کردن لکه ها

دانلود - 1000 تومان
پارسی رنک

تاريخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:آموزش خیاطی,طرز برش,طرز دوخت,آهار زدن پارچه ها,طرز برطرف کردن لکه ها,fazdl,ایران استور, | 14:10 | نویسنده : H&A |

فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 145
حجم فایل: 2.56 مگابایت
تاریخ انتشار: 93/8/18

دانلود - 1000 تومان
پارسی رنک

تاريخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:تعمیرات موبایل,آموزش تعمیرات موبایل,کتاب,ایران استور,fazdl, | 14:6 | نویسنده : H&A |

 

این نرم افزار لینک و عنوان وبلاگ یا وبسایت شما را به لینکدونی تعداد زیادی از وبلاگ های بروز شده ی میهن بلاگ و یا وبلاگ های انتخابی دلخواه شما ارسال میکند.

بی شک بهترین راه افزایش بازدید و بهبود رتبه ی وبلاگ یا سایت شما (در صورتی که نخواهید هزینه ای برای . تبلیغات پرداخت کنید) استفاده از این نوع نرم افزار ها است.

دانلود - 1500 تومان
پارسی رنک

تاريخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:افزایش بازدید,بهبود رتبه ی وبلاگ,تبلیغات,ایران استور,fazdl,درامد اینترنتی, | 14:4 | نویسنده : H&A |

کاربرانی که قصد سرمایه گذاری در پارسی رنک دارند می توانند با خرید سهام پارسی رنک درآمد بیشتری کسب کنند. سود سهام با افزایش عمر سهام افزایش می یابد و ماهانه 9 تا 18 درصد است

 


خرید سهام با کلیک بر لینک

پارسی رنک

تاريخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:سود ماهانه 18 درصد,سود سهام,سایت پارسی رنک,ایران استور,سهام,fazdl, سپرده, | 13:4 | نویسنده : H&A |

کسب درامد از طریق سود سهام در سایت پارسی رنک

اولین نکته این است که سود سهام روزشمار است یعنی هر روز بخشی از سود ماهانه سهام را دریافت می کنید. باید دقت کنید که در هنگام خرید . نیازی نیست مدت زمان سهام را مشخص کنید و تا زمانی که خودتان بخواهید می توانید از سود سهام استفاده کنید. البته هر سهام حداقل 7 روز باید در اختیار شما باشد و تا 7 روز نمی توانید سهام را به جاری انتقال دهید.

زمانی که موجودی سپرده را به سهام انتقال می دهید یک سهام به ارزش آن مبلغ خریداری کرده اید و زمان خرید در سایت ثبت می شود. سود سهام در ماه اول 9 درصد است که این 9 درصد تقسیم بر 30 شده و هر قسمت در هر روز به حساب جاری شما اضافه می شود.

هنگامی که 30 روز از زمان خرید سهام بگذرد سود به 15 درصد افزایش می یابد که این 15 درصد نیز تقسیم بر 30 شده و روزانه به حساب جاری شما اضافه می شود. برای ماه سوم یعنی تا روز 90 سود ماهانه 15 درصد خواهد بود.

بعد از 90 روز سود سهام به 18 درصد در ماه افزایش می یابد. که این 18 درصد تقسیم بر 30 شده و هر قسمت روزانه به حساب جاری شما اضافه می شود. برای ماه های بعد هم تا هر زمانی سهام را داشته باشید سود 18 درصد ماهانه دریافت می کنید.

با مثالی عرض می کنم:
فرض کنید 100 هزار تومان در روز 11 اردیبهشت از سپرده به سهام واریز کرده اید. سود ماه اول 9 درصد برابر 9000 تومان است که می شود روزانه 300 تومان برای یک ماه. پس به مدت یکماه روزانه 300 تومان سود دریافت می کنید. از 10 خرداد یعنی 30 روز بعد سود به ماهانه 15 درصد یعنی 15000 تومان برای یک ماه و 500 تومان برای هر روز افزایش می یابد. برای ماه سوم هم سود 15 درصد ماهانه می باشد و مانند ماه دوم سود 15000 تومان خواهد بود. ماه چهارم سود به ماهانه 18 درصد می رسد که برابر است با 18000 تومان و سود روزانه 600 تومان خواهد بود. تا اینجا سود کاربر برای 4 ماه به این شکل بوده: 9000+15000+15000+18000= 57000 تومان برابر با 57 درصد. بعد از ماه چهارم تا هر زمانی سهام را خفظ کنید سود ماهانه 18 درصد را دریافت می کنید.

 

لینک سایت پارسی رنک

امیدوارم مفید و جامع بوده باشه

پارسی رنک

تاريخ : شنبه 26 ارديبهشت 1389برچسب:سود ماهانه 18 درصد,سود سهام,سایت پارسی رنک,ایران استور,سهام,fazdl, سپرده, | 2:39 | نویسنده : H&A |

 

مژده

 

 

در قسمت نظرات ایده های خود را برای ساخت برنامه های اندرویدی موبایل قرار بدید

 

به بهترین ایده با هماهنگی از طریق ایمیل 50000هزار تومان جایزه میدهیم

 

یک ایده ناب بگو 50هزار تومان برنده شو

پارسی رنک

تاريخ : جمعه 25 ارديبهشت 1394برچسب:, | 15:54 | نویسنده : H&A |

فروش ویژه بسته بزرگ اشتغال زایی و کسب درآمد



بسته بزرگ اشتغال زایی و کسب درآمد، از همین امروز موفقیت و میلیونر شدن را آغاز کنید! کلکسیون ارزشمند 7 مجموعه اشتغال زا متفاوت در یک مجموعه. بیش از 80 ساعت ویدیو آموزشی فارسی. عرضه شده در پکیج شکیل شامل 12 DVD اوریجینال برای اولین بار در ایران.
موفقیت در ایجاد کسب و کار و ثروتمند شدن اصلا دور از دسترس نیست، هرگز نمی توان یک شبه ثروتمند شد اما می توان با برنامه ریزی و مشاوره مناسب، موفق و ثروتمند شد. سرمایه شما برای شروع کسب و کار، تلاش، استعداد و پشتکار شماست نه صدها میلیون تومان سرمایه اولیه.
اگر برای ایجاد شغل سرمایه کلانی ندارید و شغل مناسبی نیز برای خود پیدا نکرده اید، اگر شما هم به فکر استفاده از استعدادهایتان در راه اندازی کسب و کار هستید، اگر قصد دارید از همین امروز موفقیت و درآمد زایی کاملا قانونی و حلال را شروع کنید، بسته بزرگ "اشتغال زایی و کسب درآمد" به شما کمک می کند تا علاوه بر آشنایی صدها شغل و حرفه درآمد زا، با رازهای موفقیت در کسب و کار و ثروتمند شدن آشنا شوید.
 
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 59000 تومان

پارسی رنک

تاريخ : جمعه 25 ارديبهشت 1394برچسب: فروش ویژه بسته بزرگ اشتغال زایی و کسب درآمد,شغل مناسب,استفاده از استعدادهایتان, | 2:10 | نویسنده : H&A |
خرید پستی
قیمت این محصول: 27,000 تومان

 

مجموعه بی نظیر و کامل تمام سریال های تلویزیونی "مهران مدیری" در یک پکیج !

"پاورچین"  -  "نقطه چین" - "شب های برره" -  "باغ مظفر"

"مرد هزار چهره" -  "مرد دو هزار چهره" - "جایزه بزرگ"

 "مجموعه لحظه های خوش"  و  طنز ویژه و جنجالی سال 2011 مهران مدیری

در قالب 20 DVD قابل پخش در تمام دستگاههای خانگی و کامپیوتر ...

با قیمتی واقعا استثنایی !



تعداد : 21 DVD      قیمت : 27000 تومان

 این مجموعه از کلکسیونی بیش از 300 CD تشکیل شده اند و در قالب 21 DVD گنجانده شده اند تا هزینه ی این مجموعه ارزشمند به طور چشمگیری برای علاقمندان کاهش پیدا کند و همه بتواند این آرشیو استثنایی را داشته باشند !

لیست سریال های موجود در این مجموعه بی نظیر :
- سریال پاورچین ( محصول 1381 )
فرهاد (مهران مدیری) که یک برره‌ای است در تهران مشغول کار در یک اداره‌است. در پی قبول شدن شادی (سحر ولدبیگی) -خواهر فرهاد- در دانشگاه در رشتهٔ "کتابگذاری"، پدرش او را نیز به تهران می‌آورد تا در کنار فرهاد و مهتاب زندگی کند.
 داود(جواد رضویان) که یک پایین برره‌ای است، در تهران عاشق دختری به نام یاسمن (شقایق دهقان) می‌شود واز فرهاد و مهتاب می‌خواهد که برای او و یاسمن، عروسی برگزار کنند. به این ترتیب داود و یاسمن نیز وارد خانهٔ فرهاد می‌شوند و برای زندگی، در یکی از اتاق‌ها سکونت می‌کنند. پس از اینکه سپهر (سیامک انصاری) نیز به جمع این افراد اضافه می‌شود، در هر قسمت اتفاق تازه‌ای رخ می‌دهد که ماجرای همان قسمت از برنامه به صورت طنز و کمدی بیان می‌شود.

- سریال نقطه چین (محصول 1383 )
داستان دربارهٔ یک آپارتمان است که از سه خانه تشکیل شده است و یکی از خانه‌ها صاحبخانه آپارتمان(سعید پیردوست) در نقش آقای پیردوست و پسرش(سیامک انصاری) در نقش کوروش که مغازه‌ای نیز در نزدیکی دارند مستاجر خانه دوم یک کاراگاه(که بعد بازنشسته می‌شود و کارمند می‌گردد)(با بازی مهران مدیری) در نقش اردلان پشندی (اردل) و همسرش (سحر جعفری جوزانی) در نقش منیژه (منیژ) و خانه سوم، منزل باجناق مهران مدیری(با بازی رضا شفیعی جم) در نقش بامشاد پَهن فر و همسرش(با بازی سحر ولدبیگی) در نقش مُژده است
 مهران مدیری و رضا شفیعی جم در یک شرکت همکار هستند و پدر زن آنها رییس شرکت است. همچنین کوروش بعد ها با خواهر بامشاد یعنی بهنوش ازدواج میکند.

- سریال جایزه بزرگ (محصول 1384 )
داستان درباره خانواده‌ای است که از نظر مالی وضع مناسبی ندارند.در همین هنگام یکی از آنها مهران مدیری خبری میشنود که او از طرف بانک برنده ماشین چندصد میلیونی شده است. او از شنیدن این خبر خوشحال می‌شود ولی متصدی بانک به او می‌گوید شما به طور شریکی با یک نفر دیگر (رضا شفیعی جم) برنده شدید. و از این زمان به بعد همه سعی دارند سهم بیشتری از فروش ماشین ببرند که باعث ایجاد وقایع کمدی می‌شود.

- سریال شب های برره (محصول 1384 )
شب‌های برره، یکی از مجموعه‌های موفق طنز تلویزیونی ایرانی است. با توجه به نفوذ عمیق و تأثیر گذار این مجموعه، که شامل کاربرد روزمرهٔ برخی از اصطلاحات و کلمات و افعال ساختهٔ نویسندگان مجموعه بین مردم پس از چند سال است، می‌توان دست اندرکاران شب‌های برره را مورد تحسین قرار داد. شب‌های برره از جذاب‌ترین سریال‌هایی است که تا کنون از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده‌است.



تعداد : 21 DVD      قیمت : 27000 تومان

- سریال باغ مظفر (محصول 1385 )
مهران مدیری درباغ مظفر، عادت‌های دیروز را که با احوالات امروز همگون نشده در قالب دو خانواده که بازماندهٔ دورهٔ قجرها هستند دستمایهٔ کار قرار داد. دو خان در یک باغ با هم زندگی می‌کنند و دیواری، آن‌ها را از هم جدا ساخته. وصلتی صورت می‌گیرد و آدم‌های جدیدی وارد این باغ می‌شوند که برخلاف میل صاحبان آن، جور دیگری رفتار می‌کنند. تناقض رفتاری اهالی باغ و آدم‌های تازه وارد، فضای غالب طنز باغ مظفر را تشکیل می‌دهد.

- سریال مرد هزار چهره (محصول 1387 )
مرد هزار چهره نام مجموعه طنزی است که هر شب از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران در ایام نوروز ۱۳۸۷ پخش شد، «مرد هزار چهره» عنوانی است که در این داستان به مسعود شصت‌چی نقش اول فیلم به بازیگری مهران مدیری اطلاق می‌شود. کارگردان این سریال مهران مدیری است و پیمان قاسم‌خانی سرپرست گروه نویسندگان. مجید و حمید آقاگلیان تهیه کنندهٔ سریال «مرد هزار چهره» هستند. این سریال تلویزیونی که قرار بود در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در ایام نوروز پخش شود، طی ۱۳ قسمت در ۱۳ نوروز خاتمه یافت. این مجموعه روایتگر داستانی اجتماعی است و موقعیت‌های مختلفی را به تصویر می‌کشد که ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیفتد تا به جای دیگری اشتباه گرفته شود.
 نکتهٔ مهم دربارهٔ مرد هزارچهره تعدد لوکیشن و تفاوت‌های فراوان کار با آثار قبلی مهران مدیری است.

- سریال مرد دو هزار چهره (محصول 1388 )
مرد ۲‌هزار چهره نام مجموعه تلویزیونی ایرانی است که در نوروز ۸۸ از شبکه سوم سیما ‌شد. این مجموعه دنباله‌ای بر مجموعه تلویزیونی مرد هزار چهره است که در نوروز ۱۳۸۷ از همین شبکه پخش گردید.کارگردانی این اثر را مهران مدیری به عهده دارد و علاوه بر بازیگران مشترک سال گذشته حدود ۴۰ نفر بازیگر جدید نیز به مجموعه اضافه شده‌اند
این سریال در ۱۳ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای تولید شده‌است. مهران مدیری این‌بار در نقش «مسعود شصت‌چی» در پنج موقعیت مختلف با افراد دیگری از جمله یک خلبان، یک سرمربی فوتبال و خودش اشتباه گرفته می‌شود. نویسندگان این مجموعه امیرمهدی ژوله، مهراب قاسم‌خانی و خشایار الوند هستند.

- سریال لحظه های خوش (محصول 1373 )
این برنامه متشکل از آیتمهای متفاوتی از قبیل بخشهای نمایشی برنامه «ساعت خوش»، پلاتوهای مجری با اجرای اردشیر منظم و میان برنامه‌های متفاوت می‌باشد. موضوعاتی که در این برنامه مطرح خواهد شد شامل موضوعات مختلفی از قبیل مسائل اجتماعی و اخلاقی است که توسط مجری برنامه به آن پرداخته خواهد شد.

- طنز ویژه و جنجالی سال 2011 مهران مدیری



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعداد : 21 DVD      قیمت : 27000 تومان

 

 

خرید پستی
پارسی رنک

خرید پستی
قیمت این محصول: 42,000 تومان

 

ادکلن زنانه چنس چنل (Chance Chanel)

محبوبترین و دلپذیرترین رایحه زنانه در جهان

از بهترین تولید های کمپانی محبوب چنل


مخصوص خانوم های مشکل پسند و خوش سلیقه

با بسته بندی اورجینال و شکیل


قیمت : 42000 تومان



ادکلن چنس چنل یکی از پر فروشترین ادکلن های زنانه در دنیاست که همواره طرفداران بسیار مشهوری داشته است. این ادکلن با ماندگاری بالا که بوی زیبای آن شما را مسحور خود خواهد کرد.
ادکلن دخترانه بی نظیر Chance Chanel مخلوطی است از طراوت و تازگی و خنکی رایحه ی لیمو و گل سنبل ایرانی همراه با گرمی و تندو تیزی و منحصر به فرد بودن رایحه ی عنبر و نعنای هندی و گل یاسمن که یک ترکیب منحصر به فرد و شگفت انگیز را به وجود اورده است. رایحه ی خوب این عطر به طور ماهرانه ای، هر لحظه باعث جذابیت بیشتر شما برای دیگران می شود و این تغییر در دیگران شما را شگفت زده خواهد کرد. با استفاده از این محصول هر لحظه خواهید فهمید که این یک محصول منحصر به فرد است.


قیمت : 42000 تومان



ویژگی های محصول:
عمر محصول : 12 الی 16 ساعت
قدرت خوشبویی: عالی
پیشنهاد استفاده : روز و شب
مناسب برای : زنان
سن مصرف : تمام سنین
بو: ملایم و شیرین
فصل: چهار فصل



مشخصات محصول:
نام ادکلن : Chance
شركت تولید كننده : Chanel
كشور تولید كننده : فرانسه
حجم : 100 ML
نوع غلظت اسانس ادکلن: Eau de Perfume



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 42000 تومان

 

 

خرید پستی
پارسی رنک

خرید پستی
قیمت این محصول: 85,000 تومان

 

برای اولین بار در ایران !

اینترنت نامحدود همیشه در جیب شما در سراسر ایران !

اینترنت همراه (مودم 3G)

اتصال به اینترنت در سراسر ایران با 2 تا 8 برابر سرعت اینترنت دیال آپ

اگر می خواهید در همه جای ایران روی لپ تاپ یا کامپیوتر خود اینترنت داشته باشید …

فقط با یک USB و سیم کارت ایرانسل، رایتل یا همراه اول

در هرجای ایران که هستید میتوانید به اینترنت وصل شوید

این مودم در سایر فروشگاه ها و بازار با قیمت بالای 100 هزار تومان عرضه می شود

اما فروشگاه میهن استور آن را با قیمت استثنایی 85 هزار تومان و یک سال گارانتی تعویض عرضه میکند

قیمت : 85000 تومان

فرقی نمی کند در منزل هستید یا محل کار یا دانشگاه.

یا حتی در خیابان یا مسافرت تنها کافیست این مودم

20 گرمی به طول 8 سانتیمتر را به کامپیوتر یا لپ تاپ خود متصل کنید!

یک سیم کارت ایرانسل، رایتل یا همراه اول داخل این مودم

قراردهید. و تنها با پرداخت ماهانه 10 هزار تومان

اینترنت نا محدود با سرعت 2 تا 8 برابر دیال آپ روی

کامپیوتر خود داشته باشید.

بدون نیاز به سی دی و نصب آسان و خودکار هنگام اتصال مودم به رایانه

با 2 کلیک در کمتر از 1 دقیقه

 

به دو طریق می توان از اینترنت سیم کارت اپراتورهای همراه اول، رایتل و ایرانسل استفاده کرد :


روش اول : به میزان استفاده از اینترنت مبلغی از شارژ سیم کارت شما کسر (سیم کارت اعتباری) و یا اینکه به مبلغ قبض ماهیانه (سیم کارت دائمی) شما اضافه خواهد شد.

روش دوم : دراین روش با دریافت اشتراک ماهیانه می توانید به صورت نا محدود از اینترنت سیم کارت خود استفاده نمایید . مبلغ پرداختی شما ماهیانه بسته به انتخاب شما می تواند از 1000تا 10000تومان باشد .پیشنهاد ما به شما استفاده از روش دوم می باشد. برای استفاده از این روش کافیست کد مربوط به بسته اینترنت را در گوشی موبایل خود وارد کنید (کدها همراه با مودم برای شما ارسال خواهد شد و یا در سایت همراه اول، رایتل یا ایرانسل میتوانید آنها را مشاهده نمایید)

قیمت : 85000 تومان

این مودم علاوه بر قابلیت اتصال به اینترنت، لپ تاپ یا کامپیوتر

شما را تبدیل به یک موبایل می کند و امکان برقراری

تماس و مکالمه از روی لپ تاپ و رایانه و ارسال

و دریافت آسان sms را دارا می باشد.

جدیدترین مدل اینترنت همراه با برترین کیفیت

استفاده آسان با سیم کارت همراه اول و یا ایرانسل و رایتل

کیفیت بالای دستگاه با بهره گیری از چیپست Philips آلمان

با گارانتی 1 ساله تعویض 

قیمت : 85000 تومان

امروزه استفاده از اينترنت براي بسياري از مديران ،‌اساتيد و محققان جزو فعاليت‌هاي روزمره شده است. و از طرفي ثابت بودن مکان امکانات اتصال به اينترنت موجب مي‌شود که کاربر رايانه خارج از منزل و محل کار و در مسافرت‌ها به سختي بتواند به اينترت دسترسي پيدا کند.
يک راه بسيار کم هزينه و با راندمان بالا استفاده از مودم‌هاي 3G/EDGE مي‌باشد که يک سيم‌کارت (همراه اول يا ايرانسل) درون آن جاي مي‌گيرد و با اتصال آن به PC يا لپ‌تاپ شما به اينترنت متصل مي‌کند.
یک سیم کارت ایرانسل، رایتل یا همراه اول داخل این مودم قرار دهيد و تنها با پرداخت ماهانه 10 هزار تومان اینترنت نا محدود با سرعت 2 تا 8 برابر دیال آپ روی کامپیوتر خود داشته باشید.
کساني که در مسافرت، روستاها ، خیابان و … که اتصال به اينترنت به روش‌هاي عادي ممکن نيست ميخواهند به اينترنت دسترسي داشته باشند مي‌توانند از اين مودم استفاده کنند.


اگر هنوز از اینترنت دیال آپ استفاده می کنید و از سرعت پایین و هزینه بالای آن ناراضی هستید

اگر Adsl منطقه شما را پوشش نمی دهد و یا از کیفیت سرویس Adsl خود ناراضی هستید

اگر می خواهید در همه جای ایران روی لپ تاپ خود اینترنت داشته باشید …
 
ارزانترین و شگفت انگیزترین اینترنت …

تنها با 10 هزار تومان در ماه اینترنت نا محدود داشته باشید …

تقدیم به شمایی که اینترنت جزء ضروری وجدا نشدنی حرفه و زندگیتان است 

قیمت : 85000 تومان

ویژگی های این مودم:
عدم نیاز به سی دی نصب درایور ( دارای حافطه داخلی که در آن کلیه اطلاعات نرم افزاری و درایور مربوطه ذخیره سازی شده است )
پوشش بیش از 95% از نقاط ایران
پشتيباني از شبكه هاي 3G,EDGE,GSM,GPRS
بدنه کامپوزیت به شکل Flash memory
با استفاده از Philps chip
طراحی صنعتی و ظاهری زیبا
پشتیبانی از کلیه سیم کارتهای همراه اول ، ایرانسل ، تالیا ، روستایی (WLL)
اتصال مداوم و مطمئن
مطابق با استاندارد ETSI GSM Phase2+
استفاده آسان در منزل، خیابان، جاده، مسافرت و …
امکان استفاده از اینترنت در حال حرکت
مودم 20 گرمی به طول 8 سانتی متر بدون نیاز به برق و باتری
امکان ارسال و دریافت sms با کامپیوتر و لپ تاپ
امکان مکالمه با موبایل از طریق کامپیوتر و لپ تاپ
قابل نصب بر روی تبلت های اندروید
قابل نصب روی سیستم های 32 بیت و 64 بیت Windows 2000, XP, Vista, Windows7, Windows 8
یکسال گارانتی تعویض

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 85000 تومان

 

 

خرید پستی
پارسی رنک

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

="canonical" href="http://antimason666.loxblog.com/" />